تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۲۹۰۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قتل خواهر به دست برادر ۱۷ ساله در خوزستان

  پسر ۱۷ ساله ای که در خوزستان با سلاح شکاری خواهر خود را به قتل رسانده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

 ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی بیان کرد: حدود ساعت چهار صبح امروز جوانی به مرجع انتظامی مراجعه و اعتراف کرد که با سلاح شکاری خواهر خود را به قتل رسانده است.

مصطفی یوسفی گفت: با راهنمایی متهم، ماموران انتظامی در محل وقوع قتل (پل شیبان) حاضر شده و جسد مقتول که ۱۹ سال سن داشته به همراه سلاح شکاری مورد استفاده و همچنین پوکه های شلیک شده در محل کشف شد.

وی ادامه داد: به‌دنبال این اتفاق، بلافاصله دستورات قضایی مربوطه صادر شد و متهم ۱۷ ساله باتوجه به اقرار به قتل به دلیل اختلافات خانوادگی، تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت به کانون اصلاح و تربیت اعزام شد.

یوسفی گفت: دستورات مقتضی جهت روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه صادر و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

دستگیری عاملین یک‌قتل در گتوند

دادستان عمومی و انقلاب گتوند از دستگیری عاملین قتل راکب موتورسوار در این شهرستان خبر داد.

کامران رومیانی گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در بخش عقیلی این شهرستان، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحقیقات مقدماتی در این خصوص آغاز شد.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۱ اسفندماه جاری سه نفر به یک موتورسوار حمله کرده و با وارد کردن ضربات متعدد گرز، وی را مضروب کردند که مقتول پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرد.

رومیانی گفت: سرانجام با شناسایی عوامل این حادثه، ضاربین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند اظهار داشت: هر سه متهم دستگیر شده به شرکت در این قتل اقرار و انگیره خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار