تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۹۰۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده‌باش شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در پی هشدار وقوع سیل
آماده‌باش شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در پی هشدار وقوع سیل

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از آماده‌باش این شرکت برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

علی اسدی  با اشاره به ورود سامانه بارشی، هشدار سطح قرمز هواشناسی و هشدارهای وزیر نیرو و ستاد مدیریت بحران سیلاب وزارت، اظهار کرد: این شرکت در آماده‌باش کامل قرار گرفت تا اقدامات لازم برای وقوع سیلاب‌های احتمالی پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران و نواحی بهره‌برداری ده‌گانه شرکت و بررسی سناریوهای مختلف، افزود: تمامی مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و نیروهای‌ عملیاتی آماده‌باش و تا رفع خطر سیلاب در محل کار خود هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به بازدید از پست برق شمال ‌غرب اهواز و تاسیسات در معرض خطر سیلاب، بیان کرد: با توجه به تجربیات سیل سال ۹۸ در خوزستان و آسیب‌هایی که به شبکه برق وارد شد، تمامی نقاطی که در معرض خطر هستند شناسایی شده است تا در صورت وقوع حادثه‌، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات مقابله‌ای لازم صورت گیرد.

اسدی با بیان اینکه شرایط جوی به صورت لحظه‌ای در حال رصد است، عنوان کرد: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای حفظ پایداری شبکه برق و کاهش آسیب‌ها به شبکه در صورت وقوع سیل اندیشیده شده و از مردم نیز درخواست می‌کنیم تا عادی شدن شرایط با صنعت برق همکاری لازم را داشته باشند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار