تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۲۹۰۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رکورد ۱۵ ساله صدور پروانه بهره برداری صنعتی و توسعه در دزفول شکسته شد

  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: رکورد ۱۵ ساله صدور پروانه بهره برداری صنعتی و توسعه در این شهرستان، امسال با صدور ۵۳ پروانه به همت دولت مردمی و خدمتگزار شکسته شد.

محمد غلامی با اشاره به صدور ۳۶ پروانه بهره برداری در سال ۸۷، ۲۴ پروانه در سال ۸۸ و ۳۲ پروانه در سال ۸۹ افزود: ۳۲ پروانه در سال ۹۰، ۲۱ پروانه در سال ۹۱ و ۲۲ پروانه در سال ۹۲ صادر شده است.

وی با اشاره به صدور ۲۲ پروانه در سال ۹۳، ۲۰ پروانه در سال ۹۴ و ۲۶ پروانه در سال ۹۵ ادامه داد: ۲۱ پروانه در سال ۹۶، ۲۸ پروانه در سال ۹۷، ۲۴ پروانه در سال ۹۸ و ۳۳ پروانه در سال ۹۹ صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با بیان اینکه در سال های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب ۴۴، ۲۴ و ۵۳ پروانه بهره برداری صادر شده است، گفت: با توجه به موارد یادشده، امسال رکوردی ۱۵ ساله در صدور پروانه بهره برداری صنعتی و توسعه به ثبت رسیده است.

۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید برگشتند

غلامی درخصوص احیای واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال بیان کرد: ۱۷ واحد تولیدی شهرستان دزفول با همت و پیگیری دولت و همراهی مدیران استانی و شهرستانی و همچنین دادستان در راستای رفع موانع تولید و اشتغال در شهرستان دزفول در سال ۱۴۰۲ به چرخه تولید برگشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال ۹۹ پنج واحد و در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هر کدام ۹ واحد به چرخه تولید برگشته است، آمار امسال رشد ۹۰ درصدی نسبت به سال گذشته و یک رکورد محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: امید است در سال جاری با همتی که در تولیدکنندگان شهرستان مشاهده می‌شود طرح‌های در دست اجرا که افزون بر ۷۰ واحد هستند با تامین اعتبار و تامین تسهیلات در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار