تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۹۰۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی پیش‌بینی بارش شدید باران
 

فرماندار اهواز گفت: مردم از تردد و سفرهای غیرضروری در شرایط قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بارش شدید باران خودداری کنند.

 سید احمد موالی‌زاده شامگاه دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای درخصوص احتمال وقوع سیلاب بر اثر بارش شدید باران بیان کرد: شهروندان، روستاییان و مسافران نوروزی با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان خوزستان، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه کارون و کانال های فصلی خودداری کنند.

رئیس ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی و اعلام آماده‌باش از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو این ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل و تمهیدات لازم اندیشده شده است.

وی اضافه کرد: ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، گاز، شهرداری، مخابرات و … آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی را دارند.

 طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه سبب رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش بادهای متوسط در مناطق شمالی، شرقی، شمال شرقی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از جنوب و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان و سیلاب و آبرفتگی مناطق شهری خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار