تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۹۰۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول: آماده اسکان اضطراری مهمانان نوروزی هستیم

 فرماندار ویژه دزفول با اشاره به پیش بینی بارش ها و اعلام قرمز هواشناسی برای این شهرستان گفت: ستادهای اسکان آموزش و پرورش، شهرداری و حسینیه‌های دزفول آماده استقرار اضطراری مهمانان نوروزی شدند.

 علیرضا خردمند دوشنبه شب بیان کرد: سامانه بارشی پرقدرت بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از حدود ساعت ۲۳ امشب وارد دزفول شده و پیش بینی شده است که این بارش ها به مدت ۱۲ ساعت در این شهرستان ادامه داشته باشد.

وی با اعلام آماده‌باش به همه دستگاه های شهرستان افزود: ستاد بحران شهرستان تشکیل، تقسیم کار لازم انجام شده و همه دستگاه‌ها و توان شهرستان برای عبور با کمترین مشکل از این شرایط به میدان آمده است.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با تاکید بر لزوم پرهیز از تردد غیرضرور در ساعت های آینده گفت: از مردم و مهمانان نوروزی تقاضا داریم از ساعات پایانی امشب از تردد غیرضرور به طور جد خودداری کنند.

علیرضا خردمند تصریح کرد: گردشگران نوروزی و شهروندان دزفولی از حضور در مناطق گردشگری و کوهستانی سردشت و شهیون دزفول در روز سه شنبه خودداری و حضور در این مناطق گردشگری را به بعد از خروج سامانه بارشی از منطقه موکول کنند.

 اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی از امشب هشدار سطح قرمز صادر کرده است. پیش بینی شده در مناطق شمالی تا ۱۰۰ میلیمتر و در اهواز تا ۵۰ میلیمتر بارندگی رخ دهد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان از لغو مرخصی مدیران استان تا مساعد شدن شرایط جوی استان خبر داده است.

با توجه به صدور هشدار سطح قرمز بارش باران و احتمال وقوع سیلاب و تاکید استاندار خوزستان، اقدامات لازم برای پوشش حداکثری امدادی در نقاط مختلف استان انجام شده است و در این راستا تمامی شعب هلال احمر، اورژانس، شهرداری ها، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدماتی و امدادی در استان در حالت آماده باش هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار