تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۹۰۴۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان: مدیران تا پایان بارش باران باید پای کار باشند

  استاندار خوزستان گفت: مدیران تا پایان فعالیت سامانه بارشی و بهبود شرایط جوی استان بدون هیچ مرخصی باید پای کار باشند.

 علی اکبر حسینی محراب یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: باید اقدامات و تمهیدات لازم از سوی مدیران مربوطه برای جلوگیری از وارد شدن کمترین خسارت به عشایر و دامداران و کشاورزان انجام شود.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

وی ضمن تاکید بر بازدید و بررسی فرمانداران از وضعیت ایمنی جاده ها در ایام نوروز گفت: با توجه به بالا بودن آمار تصادفات منجر به جرح و فوت در استان و اهمیت حفظ جان انسان‌ها، باید بهترین اقدامات انجام شود.

حسینی محراب یکی از اقدامات مهم در کاهش آمار تصادفات استان را برچیدن و یا ایمن‌سازی سرعتکاه‌های نا ایمن و غیرمجاز عنوان کرد و افزود: تمام سرعتکاه های غیرمجاز و ناایمن در شهرستان های مختلف خوزستان باید برچیده و یا اصلاح شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: فرمانداران و اداره کل راهداری استان تا پایان فروردین ماه امسال فرصت دارند نسبت به بهبود وضعیت سرعتکاه‌های استان اقدام کنند.

 

همکاری دهیاران برای نخستین بار در کاهش آمار تصادفات

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: دهیاران استان امسال در قالب طرح "همیار پلیس" برای کاهش میزان تصادفات ورود کردند.

محمد خانچی ادامه داد: ۳۰۰ خودرو توسط دهیاری‌ها برای کمک به پلیس راه در کنترل ترافیک و تصادفات و آموزش به رانندگان به کار گرفته شده است.

وی بیشترین میزان تصادفات استان را در مسیر ماهشهر و بهبهان و مسجد سلیمان ثبت شده است.

  اواسط هفته گذشته نیز سامانه بارشی به مدت سه روز فعال بود که در ۱۱ نقطه استان بیش از یکصد میلیمتر بارش باران ثبت شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار