تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۹۰۷۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتشار تصاویر هنجارشکنانه در دزفول دردآور است

 تولیت حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی گفت: انتشار صحنه های لهو و لعب، موسیقی های زننده و اختلاط زن و مرد در دارالمومنین دزفول دل هر انسان با ایمانی را به درد می آورد.

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی طی سخنانی در جمع نمازگزاران مسجد آیت الله قاضی دزفولی سکوت در مقابل هنجارشکنی های انجام شده طی روزهای اخیر در این شهر را ناروا دانست و بیان کرد: کسی مخالف شادی نیست ولی فسق و فجور و گناه و معصیت را برنمی تابیم.

وی دزفول را شهر معنویت و علم دانست و افزود: انتشار فیلم های هنجارشکنانه در فضای مجازی به نام دزفول دردآور و ناشایست است و همه علما، مسئولین و مردم متدین در قبال این هنجارشکنی مسئولند.

تولیت حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی گفت: چرا عده ای در مقابل این هنجارشکنی ها در دزفول سکوت کرده اند در حالی که فریاد وا اسلامای آنها در گذشته گوش فلک را کر کرده بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه به نظر می رسد مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی کار را رها کرده اند، افزود: متولیان فرهنگی در شهرستان به گونه ای رفتار می کنند که گویی هیچ اتفاقی در این شهرستان نیفتاده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تاکید کرد: بنده هشدار می دهم و از همه علما، حوزه های علمیه، دستگاه های فرهنگی، قضایی، امنیتی و انتظامی می خواهم که تدبیری اندیشیده شود و با هنجار شکنان در چارچوب قانون و شرع مقدس برخورد شود.

وی اظهار موضع علمای دزفول در مقابل این هنجارشکنی را خواستار شد و گفت: انتظار این است که علما اظهار موضع و حرمت شکنان را محکوم نمایند.

تولیت حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بیان کرد: مردم و میهمانان نوروزی حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع) را حفظ کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه از پارک ها، تفرجگاه ها، مناطق گردشگری و خانه های تاریخی دزفول گزارش های خوبی نمی رسد که باید در این زمینه متولیان فرهنگی پاسخگو باشند.

 در پی انتشار گسترده تصاویر هنجارشکنانه برخی باشگاه های ورزشی در مکان های گردشگری دزفول، دادستان عمومی و انقلاب دزفول پنجشنبه شب هفته جاری از برخورد با باشگاه متخلف و پلمب این مکان خبر داده است. همچنین مهدی آماده از پیگیری در مورد گزارش های رسیده از هنجارشکنی بر روی پل باستانی دزفول خبر داد.

دزفول از دیرباز به دلیل داشتن مساجد متعدد، علمای برجسته و فضای فرهنگی آن به دارالمومنین شهره است. این شهرستان به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متنوع تاریخی، طبیعی، تفریحی و فرهنگی یکی از قطب های اصلی گردشگری خوزستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار