تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۹۰۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان: مشکلات با روحیه جهادی و اعتماد به ملت برطرف می‌شود

 امام جمعه آبادان گفت: مشکلات کشور با روحیه جهادی و اعتماد به مردم برطرف خواهد شد.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نمازجمعه آبادان در مصلای نماز جمعه این شهر اظهار کرد: رای مردم در دوازدهم فروردین ۱۳۵۷ یک اعجاز الهی است و مردم بااعلام آری به نظام جمهوری اسلامی معادلات جهانی را برهم زدند.

وی افزود:بیش از ۹۸درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و این عامل باعث شده تا دست بیگانگان از کشور کوتاه شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و توطئه‌های مختلف سعی داشتند به روحیه جهادی و اعتقادی مردم ضربه بزنند که هیچگاه موفق نشدند.

وی افزود: کارگزاران نظام علوی باید مواظب باشند تا دچار غفلت و دنیا زدگی نشوند زیرا این حکومت با نثار خون شهدا براساس نظام اسلامی شکل گرفته و دنیازدگی یعنی پشت کردن به آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

امام جمعه آبادان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی علیه السلام اظهارکرد: بر اساس رسمی مردم در روز سیزدهم فرودین در دامان طبیعت حضور پیدا می‌کنند و باید مواظب باشند که به طبیعت آسیبی نرسد و حرمت ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امام علی(ع) شکسته نشود.

وی همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین گفت:هر ساعت در غزه تعداد زیادی از مردم بیگناه به شهادت می‌رسند و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای مظلومان در فلسطین است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار