تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی مزایا و معایب کولر گازی هایسنس

مزایا و معایب کولرگازی هایسنس را بررسی می کنیم تا برای خرید این دستگاه، بهتر تصمیم گیری کنید و هیچگونه شک و تردیدی نداشته باشید.

کولر گازی هایسنس یا اسپلیت هایسنس در دو نوع معمولی و اینورتر در بازار وجود دارد که به صورت دو منظوره هستند. اسپلیت هایسنس، از برترین سیستم های تهویه مطبوع است که در مدل ها و ظرفیت های گوناگونی وجود دارد.

هایسنس از سال 1969 شروع به فعالیت نموده است. این برند بسیار سریعتر از انتظارات توانست روند پیشرفت را طی کند و محصولات متنوعی را به بازار ارائه نمود. کیفیت محصولات هایسنس، زبانزد خاص و عام است. محصولات این برند شامل تلویزیون، کولر گازی و اسپلیت های دیواری، ماشین لباسشویی و ... است. در این مقاله به خوبی با کولرگازی های هایسنس آشنا می شویم.

مشخصات فنی کولر گازی Hisense چیست؟

قبل از بررسی مزایا و معایب کولرگازی هایسنس با مشخصات فنی این دستگاه تا حدودی آشنا می شویم. این سیستم دارای کمپرسور روتاری است که موجب کاهش 40 درصدی مصرف برق می شود. مدل اینورتر کولرگازی هایسنس از فناوری Dual Inverter برخوردار است که سبب سرمایش سریعتر محیط می گردد.

سیستم اینورتر برای محیط های معتدل و گرمسیری بسیار مناسب است. خصوصیات و مشخصات فنی هر یک از مدل های کولر گازی اینورتر، متفاوت است. کولر گازی اینورتر هایسنس ورسای HIH-09TG، کولر گازی هایسنس 12000 اینورتر مدل HIH-12TG، کولرگازی 18000 اینورتر مدل HIH-18TG، کولر گازی هایسنس ورسای 24000 اینورتر HIH-24TG و ... از انواع مدل های این دستگاه هستند که در ابعاد و ویژگی های مختلفی تولید شده اند.

ویژگی های حائزاهمیت کولرگازی Hisense چیست؟

با بررسی ویژگی های این دستگاه با مزایا و معایب کولرگازی هایسنس آشنا می شویم. کولرگازی هایسنس از ویژگی های مهم گوناگونی برخوردار است که آن را به یکی از برترین سیستم های تهویه مطبوع تبدیل نموده است. مهمترین ویژگی های این دستگاه شامل صدای بسیار اندک در زمان کار کردن، عملکرد بسیار سریع و منبع تغذیه قدرتمند است.

کولر گازی هایسنس AC از طراحی متناسب با شبکه هوشمند برخوردار است که موجب اتصال مطلوب به شبکه برق شده است. کولرگازی هایسنس اینورتر AC دارای سیستم کنترل پیشرفته می باشد که امکان سفارشی سازی مصرف برق را فراهم می کند.

مهمترین مزایا و معایب کولرگازی هایسنس چیست؟

هر یک از مدل های کولر گازی هایسنس دارای مشخصات مختلفی هستند که این مسئله ممکن است موجب تفاوت در برخی از مزایا و معایب آنها شود.

مزایای مشترک تمامی این مدل ها شامل موارد زیر می باشد:

مصرف انرژی بسیار اندک

کولرگازی هایسنس با وجود راندمان بسیار خوبی که دارد، مصرف انرژی کمی دارد. اغلب خریداران به میزان مصرف انرژی کولرگازی بسیار توجه دارند و دستگاهی را خریداری می کنند که کمترین مصرف انرژی را داشته باشد. کولرگازی هایسنس با مصرف انرژی بسیار اندک می تواند هوای محیط را سریعاً خنک کند و به دمای ایده آل برساند.

طراحی خاص کولرگازی هایسنس ( بررسی مزایا و معایب کولرگازی هایسنس )

کولرگازی قرار است در سالن یا پذیرایی یا دفتر شما نصب شود. بنابراین ظاهر و نمای آن بسیار مهم است و باید موردتوجه قرار بگیرد. کولرگازی هایسنس دارای طراحی شیک و زیبایی است و به زیباتر شدن دکوراسیون شما بسیار کمک می کند. کیفیت ظاهری و بدنه کولر گازی هایسنس با گذشت زمان حفظ می شود و با مشکل زرد شدن و تغییر رنگ مواجه نمی شود.

قیمت مناسب

یکی دیگر از مزایای این دستگاه، قیمت پایین تر آن به نسبت برخی از برندها است که متناسب با قدرت خرید برخی از مشتریان است. کولرگازی هایسنس دارای کیفیت و راندمان کولرگازی های برند ال جی، سامسونگ و اجنرال می باشد اما قیمت پایین تری از آنها دارد. همین مسئله سبب شده است که بسیاری از خریداران کولرگازی، این برند را انتخاب کنند.

معایب و نقاط ضعفی که کولرگازی های هایسنس دارند، شامل موارد زیر می باشد:

نیاز به سرویس دوره ای زودهنگام

در بررسی مزایا و معایب کولرگازی هایسنس باید به نقاط ضعف این سیستم اشاره کنیم. کولرگازی هایسنس باید در مدت زمان خاصی سرویس شود. در غیراینصورت دچار مشکل می شود و راندمان آن کاهش پیدا می کند. البته تمامی کولرگازی ها به سرویس های دوره ای نیاز دارند، اما کولرگازی های هایسنس باید سریعتر سرویس شوند. در صورتیکه برای سرویس این دستگاه، برنامه ریزی وجود داشته باشد و در زمان مناسب به سرویس دستگاه اقدام شود، عملکرد کولرگازی هایسنس بسیار عالی خواهد بود. زمانی از خنکای کولرگازی هایسنس لذت می برید که حداقل سالی یکبار به سرویس آن اقدام کنید.

ضعف در خدمات پس از فروش ( بررسی مزایا و معایب کولرگازی هایسنس )

این برند مطرح همانند بسیاری از برندها در کشور ایران، نمایندگی ندارد. لذا نمی توان بر روی دریافت خدمات پس از فروش این برند، حساب باز کرد. یافتن قطعات اصل این دستگاه برای تعویض قطعات آن دشوار است. البته می توان از قطعات مشابه این دستگاه استفاده نمود تا مشکلی برای حل مشکلات آن وجود نداشته باشد.

قابلیت های بسیار مهم کولرگازی‌های هایسنس چیست؟

کولرگازی های هایسنس دارای چندین ویژگی بسیار خوب است که مهمترین آنها عبارتند از :

عدم افت کیفیت در صورت افت ولتاژ: این دستگاه به گونه ای ساخته شده است که در صورت افت ولتاژ دچار مشکل نشود. با ولتاژهای پایین تر از 220 ولت می توان شاهد بهترین عملکرد دستگاه بود. بنابراین در بررسی مزایا و معایب کولرگازی هایسنس باید به این ویژگی کولرگازی هایسنس توجه داشت.

مسی بودن قطعه کندانسور: کندانسور، مهمترین قطعه کولرگازی است. مسی بودن این قطعه سبب افزایش طول عمر آن و انتقال مؤثرتر حرارت می گردد.

توان خنک کنندگی بالا: خنک کنندگی این دستگاه به صورت توربوپلاس است که در طول یک ساعت اول روشن شدن، محیط را حدود 45 درصد خنک تر می کند و این مسئله موجب خنک شدن سریعتر و باکیفیت تر محیط می شود.

نکات مهم خرید کولرگازی هایسنس چیست؟

  1. با درنظر گرفتن مزایا و معایب کولرگازی هایسنس به خرید این سیستم اقدام کنید و این دستگاه را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.
  2. با توجه به مساحت موردنظر، ظرفیت سرمایشی و گرمایشی موردنیاز خود را تعیین کنید و با توجه به آن به خرید کولرگازی در ظرفیت مناسب اقدام کنید.
  3. برخی از مدل های کولرگازی، بی صدا هستند. در صورتی که به صدا حساس هستید، مدل های بی صدا را خریداری کنید.

هوایش

برای خرید کولرگازی اصل با تخفیف بسیار ایده آل، فروشگاه هوایش را انتخاب کنید. این مجموعه، دارای اعتبار و محبوبیت زیادی است. خریداران کولرگازی با خرید کولرگازی از هوایش اطمینان دارند که محصول اصل را با قیمت واقعی و حتی قیمت پایین تر از قیمت واقعی آن، خریداری می کنند. مجموعه هوایش با فروش انواع تجهیزات و تأسیسات سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع و ... پاسخگوی نیاز شما در این زمینه خواهد بود.

:
:
:
آخرین اخبار