تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۹۱۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۸ هنجارشکن در طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های آبادان دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران پلیس ۳۵ معتاد متجاهر، ۲۲ هنجارشکن، شرور و مزاحم نوامیس مردم و ۱۱ سارق را شناسایی و در چند عملیات منسجم دستگیر کردند.

 کیومرث کشوری روز شنبه اظهار کرد: طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به منظور پیشگیری از جرایم و افزایش احساس امنیت شهروندان با هماهنگی مرجع قضایی در ۷۲ ساعت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به کشف تعدادی سلاح گرم و سرد از متهمان دستگیر شده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر ازکشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی شنبه بیان کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران گشت کلانتری ۱۲ عقیل خرمشهر در هنگام گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان تانکردار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد تصریح کرد: قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی را باعث هدررفت سرمایه های ملی و تحمیل مشکلات اقتصادی بر کشور دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ سهرابی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی ۱۴ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند، خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار