تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحریم فولاد خوزستان نشانه عجز دشمن و افتخاری برای فعالان اقتصادی است

  قایم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: تحریم، تهدید و حمله سایبری به فولاد خوزستان نشانه عجز دشمن و افتخاری برای جهادگران و فعالان اقتصادی این شرکت است.

علیرضا مخبر دزفولی  بیان کرد: در میان تراکم هجوم رسانه‌ای و پادرمیانی بسیاری از کشورها برای جلوگیری از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله وحشیانه و گستاخانه رژیم کودک‌کش اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق، با دستور فرمانده کل قوا در خطبه عید فطر مبنی بر لزوم تنبیه متجاوز، ناگهان ده‌ها پهپاد انتحاری صدها کیلومتر از آسمان منطقه را در نمایشی نظامی، آمیخته با غرور طی کردند.

وی اظهارکرد: پهپادهای انتحاری با بانگ بلند اقتدار از فضای کشورهای دوست و دشمن عبور کرده و با اشباع پدافند دشمن زبون که دست ناتوانی به سمت آمریکا و غرب دراز کرده زمینه ساز فرود موشک‌های بالستیک ساخته جوانان خودباور ایران شدند تا گنبد آهنین و سامانه‌های پدافندی استکبار را به سخره بگیرند و در قلب امنیتی ترین مراکز اسراییل غاصب فرود آیند.

 

قایم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: این حمله حتی بزرگ‌ترین تئوریسین‌های نظامی جهان را در حیرت فرو برده و از آن به "بزرگ‌ترین حمله پهپادی تاریخ" و پیچیده‌ترین عملیات نظامی قرن یاد می‌شود.

مخبر دزفولی تاکید کرد: افرادی که روزگاری دائما از گزینه‌های روی میز حرف می‌زدند و امروز بلافاصله اعلام می‌کنند در هیچ تهاجمی به ایران با هیچکس همراهی نمی‌کنند پیام این حرکت غیرقابل پیش‌بینی را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی اکنون مقتدرترین ژنرال خاورمیانه است و رهبرمان به اعتراف نشریه بسیار معتبر «فوربز» جزو قدرتمندترین مردان جهان است.


عجز و افتخار

قایم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان بکارگیری دوباره " حربه کهنه و زنگار بسته تحریم" از سوی دولت آمریکا را نشانه عجز از مقابله با نفوذ ایران در منطقه و جهان دانست و بیان کرد: تحریم، نشان دهنده خروج گزینه تهاجم نظامی به ایران از روی میز لرزان دیپلماسی استکبار است.

مخبر دزفولی، تحریم شرکت فولاد خوزستان توسط آمریکا را نشان‌دهنده نقش منحصر به فرد این مجموعه بزرگ صنعتی در اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: تحریم، تهدید و حمله سایبری به این بنگاه مهم اقتصادی، نشانه عجز دشمن و افتخاری برای جهادگران مخلص اقتصادی فعال در این شرکت است که در چنین شرایطی با حکم قاطع مقام معظم رهبری، مسوولان کشوری و استانی باید در حراست از این مجموعه بیش از پیش کوشا باشند.

  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار