تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۰۱۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی نماينده ي مديران مسوول و كاركنان مطبوعات(!) اهواز
یکی از روزنامه نگاران خوزستانی در یادداشتی برای خوزنیوز نوشت:

شنيديم يكي از مطبوعاتي هايي كم سابقه كه به شغل شريف رانندگي تاكسي نيز مشغول است تلاش كرده تا خود را به عنوان يك كارشناس و نيروي خبره(!) و نيز نماينده ي مديران مسوول و كاركنان مطبوعات استان(!) يا به عبارت بهتر(!) نماينده مطبوعات در هيات هاي تشخيص و حل اختلاف معرفي كند.
وي در نامه ي خود به دلایلی از جمله "به دليل ظرافت، حساسيت و پيچيدگي كار مطبوعاتي و تسلط بر نحوه مديريت و سلسله مراتب و عملكرد شاغلين در مطبوعات و جلوگيري از تضعيع(!) (منظورشان تضييع است) حقوق طرفين دعاوي مطروحه در ادارات ..." اشاره کرده است.
جالب اين جاست كه از سوي سرپرستان سه هفته نامه ... ، يك دو روزنامه استاني و يك روزنامه ي كشوري نيز كه فقط در هنگام گرفتن آگهي چند نسخه از آن در اهواز توزيع مي شود به عنوان نماينده ي مديران مسوول و كاركنان مطبوعات (!) معرفي شده است. در حالي كه در قانون كارهيچ ماده و تبصره و پرانتزي براي حضور نماينده ي مطبوعات در هيات هاي تشخيص و حل اختلاف آن هم از قشر مطبوعات وجود ندارد كه اگر هم وجود مي داشت با وجود يك صد نشريه استاني باز هم سه هفته نامه نيمه تعطيل و يك دو روزنامه محلي مجاز به معرفي يك نفر از بين خود نبودند كه هر تازه واردي بخواهد در تشكيلات كارگري نفوذ كند!
به راستي پشت سر اين قضايا چه چيزي نهفته است كه خيل مطبوعات و مطبوعاتي هاي استان از آن بي خبرند و تنها 5 نشريه حساسيت و پيچيدگي كار مطبوعاتي و تسلط بر نحوه مديريت و سلسله مراتب و عملكرد شاغلين در مطبوعات و جلوگيري از تضعيع(!)حقوق طرفين دعاوي مطروحه را متوجه شده اند؟!
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
1
7
وقتی هر ننه قمری که از خواب برخیزد و راهش را گم می کند به سوی مطبوعات راهنمایی شود بدون این که یک خط بتواند بنویسد نماینده مطبوعات اهواز که چه عرض کنم باید نماینده مطبوعات جهان بشود تا بتواند به مدیریت جهانی دکتر احمدی نژاد خودمون هم کمک کند!
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
2
5
جای تعجب نیست که هیچ وقت مطبوعات خوزستان به جایی نرسند
وقتی شخصی چه تازه وارد وچه قدیمی بفکر ایجاد یک جاهگاهی برای نشریات بیفتد افراد نالایق و کوته نظر که داعیه روشنفکری دارندشروع به سنگ اندازی می کنند و خود را برای یک هدیه به آب وآتش می زنند بعد همین افراد دم از حق وحقوق می زنند.
بابا جان بروید بفکر خودتان باشید که دارید با ذلت زندگی می کنید
بگذارید این بنده خدا حداقل یک شأنی و کلاسی برای شما بگذارد
وثانیاَ مگر راننده بودن کسر شآن یا خلاف قانون است و اینقدر به قشر زحمت کش تاکسی رانان توهین نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
برادر بزرگوار و استاد ارجمند!
ناگفته پیداست که شما که هستید.
الحمدلله که آفتاب آمد دلیل آفتاب.
اگر کسی همین چند جمله ای که شما نوشته اید را بخواند به وضعیت اسفناک مطبوعات پی خواهد برد. ما نمی گوییم همه دکترا بگیرند و بعد تشریف بیاورند در مطبوعات. ما می گوییم لا اقل قبلش کمی املا و انشاء و دستور زبان و آداب این شغل را یاد بگیرند.
ولله ما بعضی وقتها خجالت می کشیم بگوییم مطبوعاتی هستیم آقا صـــــــــــــــــــــــــــادق
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
0
1
نخست: آقای صادق! شما آن شخصی را که به فکر ایجاد یک جایگاهی(!) برای مطبوعات افتاده است از کجا می شناسید که در حمایت از او دم می زنید و در عوض، منتقد و منتقدان را افراد نالایق و کوته نظر خطاب می کنید؟!
دوم: از کجا این قدر مطمئن هستید که انتقاد کنندگان دارند با فلاکت زندگی می کنند؟!!
آیا آن کسی که به هر دری می زند تا وارد هیات های تشخیص و حل اختلاف اداره کار شود تا بعد بتواند [...]، ایجاد جایگاه برای مطبوعات می دانید؟! جدن که این ره که تو و امثال تو می روید به ترکستان است نه ایجاد جایگاه برای مطبوعات!
سوم: شما نگاهی به خود بیندازید و کلاه تان را قاضی کنید تا دریابید که کدام نشریات هستند که در مصاحبه های مطبوعاتی مدیران، سیل افراد را به دنبال خود راه می اندازند تا بتوانند هدایای کم ارزش را مال خود کنند و شان خبرنگار را نیز پایین بیاورند که از قضا شانی برای خبرنگار نگذاشته اند به گونه ای که امروزه به خبرنگار به عنوان جیره بگیر نگاه می کنند! خبرنگارانی که با گرفتن هدایای 10 و 20 هزارتومانی جایگاه مطبوعات را لکه دار کرده اند و حالا می خواهند ...! یعنی مطبوعات علیه مطبوعاتی!
خداوند، جناب عالی و امثال شما را که دائم .... هستید؛ به راه راست هدایت کند. هر چند که از کوزه همان تراود که در اوست...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
0
چرا درست مثل يك خبر رسمي اسم و رسم اش را نمي نويسيد وقتي كسي حكمي مي گيرد ابتدأ بايد معرفي و سپس نقد شود از همين خبر مي توان دريافت كار مطبوعاتي در استان چقدر با حرفه اي بودن فاصله دارد
:
:
:
آخرین اخبار