تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۳۰۵۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتکل و اندیکا خبر داد:
تشکیل جبهه عدالت و کارآمدی برای فعالیت در انتخابات
هسته اولیه این جبهه از ۶۵ نماینده مجلس نهم است که با هدف فعالیت در انتخابات ۹۲ تشکیل شده است / یا از میان اعضای خود کاندیدا معرفی می کنیم و یا از کاندیدای دیگری حمایت خواهیم کرد / هرگونه تصمیم گیری و نوع ورود جبهه عدالت و کارآمدی به انتخابات و حمایت از کاندیدای خاص ...
اسماعیل جلیلی خبر از تشکیل جبهه ای جدید با نام عدالت و کارآمدی داد و گفت: هسته اولیه این جبهه از ۶۵ نماینده مجلس نهم است که با هدف فعالیت در انتخابات ۹۲ تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه این تشکل جدید تا پایان اسفند مشخص خواهد شد، تصریح کرد: اعضای شاخص جبهه عدالت و کارآمدی بعد از تعیین هیئت رئیسه معرفی خواهند شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا جبهه عدالت و کارآمدی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا معرفی می کند، تصریح کرد: یا از میان اعضای خود کاندیدا معرفی می کنیم و یا از کاندیدای دیگری حمایت خواهیم کرد.

جلیلی همچنین در جواب به این سوال که ممکن است جبهه عدالت و کارامدی از علی لاریجانی در انتخابات حمایت کند، اذعان داشت: لاریجانی هنوز به عنوان یک کاندیدای انتخاباتی مطرح نیست و طرح چنین مباحثی زود است و این جبهه در مراحل اولیه شکل گیری خود است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه تصمیم گیری و نوع ورود جبهه عدالت و کارآمدی به انتخابات و حمایت از کاندیدای خاص بستگی به تصمیمات و جمع بندی هیئت رئیسه جبهه دارد؛ لذا پس از انتخاب هیئت رئیسه این جبهه وارد مصادیق خواهد شد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
تخته گاز تا آبادی مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
0
0
خوزنیوز عزیز! مدتی است که در اخبار مربوط به شهرستان مسجدسلیمان، نام این شهر را بصورت غلط یعنی "مسجد سلیمان" عنوان می کنید. خواهشمند است نسبت به درج صحیح نام این شهرستان که فاقد اقدام فرمائید.
در واقع اشکال صحیح و غلط بصورت زیر است:
غلط: مسجد سلیمان یا مسجدِ سلیمان
صحیح: مسجدسلیمان
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
0
1
به ایشون حتماً برسونید عکس بیمارستان شهرستانی که جنابعالی وکیل مردمش هستین هنوز تو خاطرمه فاجعههههههههههههههههه بود
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
0
1
اقای دکتر جلیلی افتخار میکنم در شهری زندگی میکنم که مردی همچون شما که بعد از 6ماه وکیل این شهر شده اید و توانستید دردل مردم را به گوش تمام ایران برسانید افتخار میکنم و از پیگیری کارخانه المنیوم تشکر میکنم
حاجی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
0
1
آقای دکتر مایه افتخار مایی نشان دادید که در این شهر قطع الرجل نییست یادم هست که در انتخابات گذشته همیشه بعضی هامی گفتنند ما کسی را نداریم غیر از فلانی؛ اما شما در این مدت کوتاه با سخنرانیها و پیشنهادها و پیگریهای مجدانه نشان داداید که واقعاً شایستگی شما بیش ازاین حرفها است خداواندنگهدارت باد
:
:
:
آخرین اخبار