تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۱۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور تاییدیه کارت ملی در روز انتخابات
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال از صدور تائیدیه کارت ملی در روز انتخابات خبر داد و گفت: افرادی که شناسنامه آنها مفقود شده برای شرکت در انتخابات تا پایان 18 خرداد ماه مهلت دارند برای درخواست صدور شناسنامه به ادارت ثبت احوال مراجعه کنند.

محسن کرمی با بیان این مطلب افزود: افرادی که شناسنامه آنان مفقود شده و باید برای آنان شناسنامه المثنی صادر شود تا 18 فرصت دارند اما برای افرادی که به سن 15 سالگی رسیده اند شناسنامه های آنان یک روزه صادر می شود.

وی از آمادگی شبانه روزی ثبت احوال برای خدمت رسانی به مردم در روزهای پایانی منتهی به انتخابات خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برای شرکت در انتخابات افراد باید کارت ملی به همراه داشته باشند به همین دلیل ادارات این سازمان در روزهای نزدیک به انتخابات بصورت شبانه روزی فعال هستند.

به گفته وی، تا روز انتخابات افرادی که شناسنامه و یا کارت ملی خود را گم کرده باشد و یا رای اولی هستند می‌تواند با مراجعه به ادارات ثبت احوال، گواهی شماره ملی خود را دریافت و تاییدیه گرفته و در انتخابات شرکت کند.

معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال تاکید کرد: تاییدیه کارت ملی به سرعت برای افراد صادر می شود و در روز انتخابات نیز متقاضیان می توانند برای دریافت آن به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.

وی همچنین از صدور 1500 کارت هوشمند ملی برای مجریان انتخابات خبر داد و افزود: امضای الکترونیک کارتهای هوشمند ملی در این دوره از انتخابات کاربردی شده است و برای مجریان انتخابات کارت هوشمند ملی صادر شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار