تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۴۶۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپايي اردوي آمادگي تيم تكواندو ‌حفاري با حضور بازيكنان مطرح كشور
سرمربی تیم تكواندو ملی‌حفاری از شروع اولین اردوي این تیم پیش از آغاز لیگ برتر کشور با حضور چندین بازيكن مطرح و ملي‌پوش در اهواز خبر داد.
 
مصطفی جشن‌ساز اظهارکرد: اولین اردوي تیم از روز جمعه (22 شهریورماه) در اهواز آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این اردو تکواندوکاران مطرح کشور هم حضور دارند و اكنون در حال انتخاب و گزینش بازیکنان مورد نظر هستیم.
 
وی ادامه داد: قصد داريم یکسری از بازیکنان سال گذشته را براي ليگ امسال هم حفظ کنیم و البته در برخی وزن ها مانند یک، هفت و هشت که سال گذشته در آن ها مشکل داشتیم و نتوانستیم نتیجه مطلوبی به دست آوریم، در حال تغییرات هستیم.
 
سرمربی تیم تكواندو ملی‌حفاری با بیان این که می خواهیم در اوزانی که سال گذشته مشکل داشتیم، بهترین ها را انتخاب کنیم، گفت: بازیکنانی که اکنون در این اردو حضور دارند، نفرات خوبی هستند ولي ما یکسری تست های فنی و مبارزه‌ای از آن ها گرفته‌ایم و درنهایت بازيكني را جذب مي‌كنيم که با دیگر اعضای کادر فنی بر سر حضور آن به توافق برسیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در این اردو که اکنون در حال برگزاري است، بازیکنانی مانند روح‌الله ابراهیمی، میثم قهرمان‌لو، میلاد کهنسال، فرشاد فروغی‌کیا و سعید امیری شرکت کرده اند که هر کدام سابقه چندین حضور در رقابت های جهانی را دارند. در واقع می توانم بگویم تقریبا بیشتر بازيكناني که در اردو حضور دارند در دنیا صاحب عنوان هستند.
 
جشن‌ساز عنوان کرد: رجلی، عبداللهی و حجی‌زواره از ملی‌پوشان تیم ما هستند که اکنون باتوجه به این که تیم ملی خود را برای رقابت های جهانی روسیه آماده می کند، در اردوی تیم‌ملی به سر می‌برند. نقیب‌زاده نيز از دیگر ملی پوشان تیم ما است که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در این اردو شرکت کند.
 
وی با بیان این که رجلی، عبداللهی و حجی‌زواره با ما قرارداد دارند، افزود: اگر بخواهیم می توانیم هر سه نفر آن ها را برای امسال هم حفظ کنیم ولی عبداللهی و رجلی سال گذشته دچار آسیب جدی‌ای شدند که البته من چند روز پیش صحبت هایی با مربی تیم ملی داشتم که به نظرم باتوجه به این که اکنون آن ها به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، آسیب‌دیدگی‌شان برطرف شده است. به هر حال در حال رایزنی با مربیان تیم ملی هستیم که از آن ها تستی بگیرم و اگر آمادگی‌شان خوب و آسیب‌دیدگی‌شان هم رفع شده باشد، با آن ها ادامه می دهیم، در غیر این صورت در اوزانی که این بازیکنان هستند، نفراتی را جایگزین می کنم اما درمورد حجی‌زواره قصد دارم او را حفظ کنم.
 
سرمربی تیم تكواندو ملی‌حفاری در ادامه با بیان این که نخستین اردو طبق برنامه‌هایمان در حال پیش رفتن است، گفت: باتوجه به این که به صورت شفاهی به ما اعلام کرده اند که بازی ها از 15 مهرماه آغاز خواهد شد، قصد داریم پیش از شروع مسابقات یک اردوی هماهنگی نيز با نفرات انتخاب شده در تهران برگزار کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار