تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
28 هزار سند مالکیت در آبادان صادر شد
رئیس سابق اداره ثبت اسناد واملاک آبادان گفت: در شش ماهه نخست امسال 28 هزار سند مالکیت در این شهر صادر شده است.

  جهانبخش اسفندیاری نیا عصر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد و املاک آبادان افزود: درمدت یاد شده 400 پرونده وارد سامانه شده است. بخش اعظمی از کاداستر کردن اسناد به پایان رسیده و نقشه ها و املاک منابع طبیعی و دولتی وارد شبکه کاداستر شده است.

وی اظهار کرد: به منظور تسریع در ثبت شرکتها و تعاونیها، کار مکانیزه و پاسخگویی به 9 هزار استعلام مکانیزه و 9 هزار خلاصه معاملات ثبت سیستم شده است.

به گفته اسفندیاری، کار تسریع در صدور پروانه های روستایی و تعیین تکلیف آنها انجام شده است.

رئیس پیشین اداره ثبت اسناد و املاک آبادان درآمدهای حاصل از ثبت و فروش نقشه های کاداستر و تفکیک و پاسخ استعلامات در شش ماهه نخست امسال را بیش از 454 میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: در همین مدت بیش از 12 میلیارد ریال از بخشهای حاصل از صدور اسناد مالکیت کاداسری، 92درصد  دفاتر اسناد رسمی، فروش اوراق و دفاتر، ثبت شرکتها، سپرده اشخاص و سپرده دریافتی اجرا شده درآمدزایی شده است.

وی یادآور شد: توسعه ثبت رسمی یک نیاز مبرم برای کاهش دعاوی و نظم حقوقی است به همین دلیل مکانیزه کردن ثبت اسناد و املاک به مثابه عبور از سبک قدیمی است.

اسفندیاری گفت: با تلاش تمامی همکاران در اداره ثبت اسناد واملاک آبادان و سران دفاتر رسمی، آبادان رتبه دوم را در خوزستان به لحاظ خدمات دهی کسب کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار