تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۵۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از باند ورودی شيراز به بهبهان
شهردار بهبهان از بهره‌برداري فاز نخست باند ورودي شيراز به بهبهان به طول 400 متر و عرض 12 متر به‌منظور افزايش و زيبايي مبلمان شهري خبر داد.

به گزارش خوزنیوز، عليرضا بهادري امروز در گفت‌و‌گو با فارس در بهبهان اظهار داشت: شهرستان بهبهان از يك سو آخرين شهر و از سوي ديگر ورودي و دروازه خوزستان از استان‌هاي فارس، كهگيلويه و بويراحمد و بوشهر محسوب مي‌شود.
وي افزود: از اين‌رو لزوم زيباسازي مبلمان درون شهري به خصوص ورودي‌هاي شهر توجه بيشتري را مي‌طلبد كه متاسفانه بهبهان با قدمتي ديرينه همواره از اين موضوع رنج برده و كاستي‌هاي فراواني را فراروي خود ديده است.
بهادري تصريح كرد: با اين حال در جهت رفع اين كاستي‌ها، احداث باند سبز ورودي شيراز ـ بهبهان حد فاصل پارك بعثت تا دروازه قرآن در اولويت شهرداري قرار گرفت كه هم‌اكنون فاز نخست آن به بهره‌برداري رسيده است.
شهردار بهبهان در خصوص اقدامات انجام شده در اين فاز اظهار داشت: ايجاد باند سبز، ساخت آلاچيق و نصب چراغ‌هاي روشنايي فانتزي از جمله اقدامات انجام شده در فاز نخست اين پروژه است.
وي خاطرنشان كرد: پس از بهره‌برداري از فاز نخست پروژه شاهد حضور تعداد زيادي از مسافران و شهروندان جهت گذراندن اوقات فراغت خود در اين باند سبز و زيبا هستيم و در آينده‌اي نزديك فاز دوم آن را نيز به مرحله بهره‌برداري خواهيم رساند.
بهادري در ادامه اذعان داشت: تاكنون شهرداري همت خود را در جهت توسعه فضاي سبز و افزايش اماكن تفريحي با احداث باند سبز بلوار اميركبير حد فاصل ميدان غدير تا بيمارستان تامين اجتماعي، بلوار مسكن مهر، بوستان اميركبير، بوستان جنب دانشگاه آزاد اسلامي، بهازي انتهاي خيابان عدالت، احداث باند سبز ورودي اهواز ـ بهبهان و باند سبز خيابان ماهور به كار بسته است.
وي در پايان اظهار داشت: همچنين 30 هزار اصله نهال در حاشيه پياده‌روهاي سطح شهر با سيستم آبياري قطره‌اي و فلاورباكس كاشته شده كه اميدواريم مورد رضايت همشهريان قرار گرفته باشد.
:
:
:
آخرین اخبار