تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۶۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم تحلیف پذیرفته شدگان استخدامی برق منطقه ای خوزستان برگزار شد
مراسم تحلیف و آغاز به کار پذیرفته شدگان استخدامی برق منطقه ای خوزستان طی دو روز در مجتمع عالی آموزشی وپژوهشی صنعت آب  و  برق خوزستان برگزار شد.   
 
در مراسم تحلیف و آغاز به کار دارندگان مدرک فوق دیپلم و کارشناس،  مدیرعامل شرکت گفت: دنیای کنونی دنیای سازمان ها است که متولیان و گردانندگان آنها انسان ها هستند.
 
محمود جانقربان افزود: سازمان ها نه تنها بدون نیروی انسانی مفهومی ندارند بلکه  امروزه  نقش و کارکرد آنها بدون عامل مهم و حیاتی نیروی انسانی غیرممکن خواهد بود که این نشان دهنده ارزش و جایگاه انسان ها در سازمان ها است.
 
وی ادامه داد: کسانی که در مراسم امروز حضور دارند از بین 16 هزار نفر انتخاب شده اند  که ورود آنها را به شرکت برق منطقه ای خوزستان خیر مقدم می گویم و امیدوارم با پشتکار و تلاش فراوان بتوانید درخدمت کشور ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های آن با حضور خود در مسوولیت هایی که به شما محول می شود، باشید.
 
جانقربان تصریح کرد : با وجود تاریخچه صد ساله صنعت برق در کشور ،  ایران در رتبه چهاردهم دنیا از لحاط تولید برق و خوزستان نیز با داشتن نیروگاههای حرارتی و برق آبی و... دومین تولید کننده برق کشور به شمار می رود.
 
وی اظهار داشت: صنعت برق پایه و اساس توسعه در هر کشوری محسوب می شود و خدمت شما در این صنعت زیربنایی مایه افتخار شما   می باشد .
 
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: محدوده فعالیت شرکت برق منطقه ای خوزستان استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد با وسعتی بالغ بر 81 هزار کیلومترمربع است  که مسوولیت تولید و انتقال برق در بخش شبکه فوق توزیع را برعهده دارد.
 
معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در این مراسم گفت: بعد از اعلام فراخوان 16 هزار نفر ثبت نام کردند که از                           این تعداد 13548 نفر مرد و 1939 نفر زن بودند که در مجموع 15487 نفر در جلسه آزمون حاضر شدند .
 
وی خاطر نشان کرد:  آزمون کتبی استخدامی با توجه به مجوز صادر شده استخدام در روزهای پنج شنبه و جمعه 10 و11 اسفندماه 91 در حوزه های اهواز و یاسوج با شرکت حدود 16 هزار نفر در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس برگزارشد .
 
کیوان خورسند ادامه داد: بعد از اعلام نتایج،  افراد حاضر در این مراسم به مصاحبه علمی و سپس گزینش دعوت ودرنهایت پذیرفته شدند .
 
وی اظهار داشت : تعدادپذیرفته شدگان در مجموع 367نفر بوده که شامل 200نفر دیپلم ،74نفر فوق دیپلم و93 نفرلیسانس  می باشند .
 
گفتنی است این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت ، معاونان ، مدیران وکارشناسان برق منطقه ای خوزستان برگزارشد و پذیرفته شدگان با ادای سوگندنامه و پایبندی به منشور اخلاقی  به طور رسمی کار خودرا آغاز کردند  و از شنبه 12 بهمن دوره های آموزشی و توجیهی آنها  شروع خواهد شد .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
1
مبارکشون باشد - من که هنوز بیکارم
:
:
:
آخرین اخبار