تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۶۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمان روشندل شطرنج جهان:
وعده‌های استخدام رسمی قهرمانان ملی واهی بود
قهرمان شطرنج نابینایان جهان گفت: تمام وعده‌هایی که مسئولان مبنی بر استخدام قهرمانان ملی داده بودند، واهی بود و تا به امروز به هیچکدام از آنها عمل نشده است.

فاطمه برقول امروز ضمن ابراز نارضایتی از عملی نشدن وعده‌‌های دولتی مبنی بر استخدام رسمی قهرمانان ملی اظهار کرد: در دولت‌های قبل مصوب شد که تمام قهرمانان ملی به استخدام رسمی ادارات و یا سازمان‌ها درآینده، اما این وعده تاکنون عملی نشده است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی را در این شهر می‌شناسم که با وجود اینکه رشته آنها المپیکی نیست، استخدام وزارت نفت شده‌اند و هم‌اکنون نیز در این ارگان مشغول به کار هستند.

قهرمان آبادانی روشن‌دل شطرنج جهان تصریح کرد: با تمام افتخاراتی که برای این کشور کسب کرده‌ام، این تنها خواسته من از مسئولان بود که تاکنون نیز به آن جامه عمل نپوشانده‌اند.

برقول افزود: قرار بر استخدام من در شرکت پالایش نفت آبادان بود، که در این خصوص رحیمی، مدیرعامل این شرکت حتی حاضر به ملاقات با من نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که این مهم به زودی به واقعیت پیوسته و به وعده‌ها عمل شود، چرا که مدت‌هاست در انتظار تحقق این وعده‌های واهی به سر می‌برم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار