تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۵۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی فولاد با سایپا لغو شد/ حضور سه بازیکن خارجی در تمرینات
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قرار بود فولاد در برابر تیم سایپا که هم اینک در ترکیه اردو زده است یک بازی تدارکاتی برگزار کند که این بازی لغو شد.

به گزارش خوزنیوز، حسین ابن قاسم در گفتگو با مهر اظهار داشت: فولادی ها که از چهارشنبه گذشته در هتل پاتالیا واقع در منطقه قزلچه حمام ترکیه اردو زده اند، تمرینات خود را به صورت منظم و شاداب ادامه می دهند.
وی افزود: تیم فولاد که در نخستین دیدار تدارکاتی خود در این کشور، یک تیم دسته دومی ترکیه را با 15 گل در هم کوبید، دومین بازی دستگرمی خود را در برابر حریف دیگری از ترکیه انجام می دهد.

ابن قاسم تصریح کرد: این در حالی است که قرار بود تیم سایپا البرز که هم اکنون در ترکیه اردو زده است، دومین حریف تدارکاتی فولاد در اردوی برون مرزی این تیم باشد اما برگزاری این بازی میسر نشد تا تیمی از ترکیه جایگزین این حریف لیگ برتری شود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: این بازی عصر یکشنبه در محل برگزاری اردوی فولاد در منطقه قزلچه حمام انجام خواهد شد. همچنین قرار است فولادی ها در سومین بازی تدارکاتی خود در این اردو، عصر سه شنبه در برابر تیمی از جمهوری آذربایجان قرار گیرند.
 
ابن قاسم با اشاره به اینکه دو بازیکن خارجی در اردوی برون مرزی فولاد حضور یافتند تا مورد ارزیابی کادر فنی قرار گیرند، افزود: ایوان مائوریسیو مارتینز برزیلی که در پست هافبک نفوذی و مهاجم بازی می کند و آریلسون ملو داسیلوا مدافع - هافبک راست 27 ساله برزیلی به اردوی فولادی ها در منطقه قزلچه حمام ترکیه ملحق شدند تا در تمرینات گروهی فولاد شرکت کنند و میزان توانایی و آمادگی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: یک مدافع پرتغالی نیز از روز گذشته در تمرینات فولاد حاضر شده تا شانس خود برای عضویت در تیم فولاد خوزستان را بیازماید. ضمن اینکه اردوی خارجی فولاد از روز چهارشنبه بیست و دوم تیرماه آغاز شده و تا چهارشنبه آینده ادامه می یابد.
 
ابن قاسم با اشاره به اینکه دو بازیکن فولاد خوزستان، چند بازی ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادند، افزود: کاوه رضایی مهاجم جوان فولاد و همچنین عبدالکریم شاوردی هافبک دفاعی فولاد به دلیل مصدومیت قادر به حضور در چند بازی ابتدایی رقابت های لیگ برتر یازدهم نیستند.

وی اضافه کرد: این دو بازیکن پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود می توانند در دیدارهای بعدی فولاد در مسابقات لیگ برتر به میدان بروند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: همچنین آرش افشین مهاجم ملی پوش امید کشورمان که اردوی خارجی فولاد را به دلیل مشکلات خروجی از دست داد، هم اکنون به صورت انفرادی تمریناتش را دنبال می کند تا پس از بازگشت فولادی ها به کشور در تهران به دیگر بازیکنان این تیم ملحق شود.
مطالب مرتبط
:
:
:
آخرین اخبار