تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۷۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
امسال پیک بهاری در مدارس خوزستان توزیع نمی‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع نشدن پیک بهاری در مدارس خوزستان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

محمد تقی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که با حضور اعضای جلسه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی سال 1393 پیک نوروزی در مدارس ابتدایی و راهنمایی استان خوزستان توزیع نمی‌شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته سوالاتی را از تمام دروس هر پایه انتخاب می‌کردند و در پیک بهاری می‌گنجاندند تا دانش آموزان در تعطیلات نوروزی به آن‌ها جواب دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: برای تعطیلات نوروزی سال 1393 برنامه دیگری داریم که قرار است در مدارس استان اجرا شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای تعطیلات نوروزی سال 1393 موضوعاتی ملی و بومی انتخاب می‌شود تا دانش آموزان به کمک اطرافیان و والدین در مورد آن موضوع به تحقیق بپردازند، مطالبی را بنویسند و بعد از تعطیلات آن را با خود به مدرسه بیاورند.

وی در این باره بیان کرد: برای مثال می‌توان از برخی از دانش آموزان خواست تا در مورد رودخانه کارون مطالبی را جمع آوری کنند و بنویسند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خوزستان در ادامه به بیان برخی از مزیت‌های اجرای این طرح در مدارس پرداخت و عنوان کرد: این کار باعث می‌شود تا والدین نیز به کمک دانش آموزان بیایند و مشارکت بیشتری در انجام این تکلیف داشته باشند.

تقی‌زاده در ادامه برخی از اهداف جلسات شورای آموزش و پرورش خوزستان را بیان کرد و افزود: اجرا شدن مصوبات جلسات هدف اصلی ماست.

وی اضافه کرد: در گذشته حدود 50 دستور کار در جلسات شورای آموزش و پرورش استان خوزستان مطرح شد که متاسفانه خیلی از آن‌ها عملیاتی نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در این جلسه سه دستور کار داشته‌ایم که ممکن است برای به نتیجه رسیدن آن‌ها در جلسات دیگر نیز به آن بپردازیم.

این مقام مسئول ادامه داد: ممکن است در برخی از جلسات شورای آموزش و پرورش استان خوزستان دستور کار جدیدی نداشته باشیم و‌‌ همان موضوعات قبلی مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره تجهیز و تقویت کتابخانه‌های مدارس استان خوزستان نیز بیان کرد: در این موضوع، ضعف‌های خیلی شدیدی داریم که مسائلی اساسی و بنیادی است و باید به آن پرداخته شود.

تقی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع بهداشت نیز یکی از مشکلات و معضلات اصلی ما در مدارس استان خوزستان است زیرا در دهه‌های گذشته هیچ مربی بهداشتی جذب نکرده‌ایم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دانیال
|
Finland
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
0
0
شما کاملا اشتباه می کنید چونکه من ال ان دارم پیک بهاری 1393 را حل می کنم واسم تهیه کنندگان هم مرجان جوهر شیروی مریم سراجنجفی مرجان شادابی پور تاج محمد یوسفی عظیم گلچین نژاد جمید رضا قادسی هستند که پیک بهاری 1393 دزفول را در ست کردند با تشکر
:
:
:
آخرین اخبار