تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۸۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از خوزستان به عراق ؛
صادرات 627 میلیون کیلوگرم سیمان و آجر
مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 627 میلیون و 996 هزار و 200 کیلوگرم محموله‌های سیمان، موزائیک و آجر از پایانه مرز چزابه به کشور عراق صادر شده است.

رضا دهدشتی‌زاده امروز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 806 گواهینامه انطباق کالا با استاندارد ملی ایران برای کالاهای صادراتی در سطح استان خوزستان صادر شده است.

وی اضافه کرد: این امر پس از بازرسی و نمونه‌برداری از محموله‌ها و حصول اطمینان از انطباق آن‌ها با استانداردهای ملی مربوطه صادر و مجوز صادرات به آنها داده می‌شود.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: تعداد 806 فقره گواهینامه صادراتی برای محموله‌های صادراتی واحدهای بسته‌بندی خرما به کشورهای امارات، ترکیه، چین، انگلستان، استرالیا و کانادا صادر شده که مبادی خروجی آنها نیز بندرعباس، بندر انزلی، بازرگان و بندر خرمشهر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: حجم صادرات خرما در این مدت 16 میلیون و 684 هزار و 892 کیلوگرم بوده است.

دهدشتی‌زاده در پایان عنوان کرد: تعداد گواهینامه‌های صادره توسط نمایندگی این اداره کل در پایانه مرزی چزابه نیز یک‌هزار فقره و حجم صادرات از این پایانه 627 میلیون و 996 هزار و 200 کیلوگرم بوده که بیشتر به کشور عراق صادر شده و شامل محموله‌هایی از قبیل سیمان، موزائیک و آجر بوده است.
:
:
:
آخرین اخبار