تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۹۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد ؛
2200 اتاق در بخش هتل‌ها و اقامتگاه‌های خوزستان مهیای گردشگران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان گفت: 2 هزار و 213 اتاق در بخش هتل‌های استان مهیای اسکان مهمانان نوروزی شده‌اند.

افشین حیدری صبح امروز در دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان که در محل استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: در شرایط کنونی با کمبود شدید فضای هتل‌ها در استان مواجه هستیم.

وی افزود: هتل‌ها، متل‌ها و مسافرخانه‌های استان بیش از 6 هزار و 116 تخت برای اسکان مسافران نوروزی آماده پذیرایی دارند که این میزان فضا قطعا با کمبود مواجه است.

حیدری خاطرنشان کرد: استان خوزستان اصلی‌ترین استان در بخش راهیان‌نور است و به این دلیل می‌کوشیم تا شرایط مناسبی برای حضور این کاروان‌ها مهیا کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان تاکید کرد: در ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور برای استان خوزستان جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و به این استان به دلیل حضور کاروان‌های راهیان نور توجه خاص می‌شود.

وی از دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان درخواست‌هایی داشت و گفت: اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر، رابطین خود را برای حضور در محل ستاد در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان معرفی کنند.

حیدری افزود: در صورتیکه شهرستان‌ها و ادارات کل عضو ستاد اقلام تبلیغاتی آماده‌ای برای چاپ دارند و امکان چاپ برایشان مهیا نشده است می‌توانند با ارسال فایل چاپی به اداره کل میراث فرهنگی مقدمات چاپ اقلام را فراهم کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار