تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک خبر داد ؛
ویزیت والدین شهدای اندیمشک در منزل
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک از ویزیت والدین شهدا در منزل با همکاری پزشکان این شهرستان خبر داد.

نورالله میرآلی امروز اظهار کرد: این برنامه که به مناسبت بزرگداشت روز شهدا انجام شد پزشکان با حضور در منازل والدین کهنسال شهدا که به علت کهولت سن و بیماری امکان حضور در مطب پزشک را نداشتند نسبت به ویزیت آنان اقدام و داروهای مورد نیاز در اختیار آنان قرار گرفت.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی و علمی، کاربردی شهرستان و تجلیل از کارمندان و بازنشستگان این اداره را از برنامه‌های این روز برشمرد و تصریح کرد: تعیین پارکینگ ویژه جانبازان در مسیرهای پرتردد شهری جهت سهولت رفت و آمد آنان با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و شورای شهر و همچنین عطر افشانی و نثارگل بر بر مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز در اندیمشک اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک اضافه کرد: از مهمترین وظایف بنیاد شهید زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است به همین جهت باید با برگزاری برنامه‌های پرمحتوا به نحو شایسته از شهدا تجلیل کنیم.

وی بیان کرد: لازم است مسئولان نیز در این زمینه بیش از پیش تلاش و کوشش کنند زیرا کار در راه شهدا و خدمت به خانواده آنان و ایثارگران یک نعمت الهی است که باید همه قدر آن را بدانیم.

 این شهرستان در دوران دفاع مقدس یک‌هزار شهید و 3 هزار 500 جانباز تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک ، ویزیت
:
:
:
آخرین اخبار