تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۶۰۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نبرد فولاد برای حفظ صدرنشينی/ فينال تمام‌ عيار در اهواز
تیم فوتبال فولادخوزستان در بیست‌ونهمین هفته از رقابت‌هاي لیگ برتر کشور در دیداری حساس و فینال‌گونه به مصاف استقلال تهران می‌رود. سرخ‌ پوشان اهوازی که چندین هفته است بر صدر جدول لیگ ایران تكيه زده‌اند، فردا (يكشنبه) در دیداری سرنوشت‌ساز، در ورزشگاه غدیر اهواز از استقلال تهران پذيرايي مي‌كنند.
تیم فوتبال فولادخوزستان در بیست‌ونهمین هفته از رقابت‌هاي لیگ برتر کشور در دیداری حساس و فینال‌گونه به مصاف استقلال تهران می‌رود.

سرخ‌پوشان خوزستانی که چندین هفته است بر صدر جدول لیگ ایران تكيه زده‌اند، فردا (يكشنبه) در دیداری سرنوشت‌ساز، در ورزشگاه غدیر اهواز از استقلال تهران پذيرايي مي‌كنند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی كه هفته گذشته با شکست برابر نفت تهران از صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی دور شده‌اند، اين هفته در اندیشه شكست فولاد و بازگشت دوباره به جمع مدعیان هستند. البته استقلالی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا توانستند پس از چهار هفته، طعم برد را بچشند و به صعود از گروه‌شان امیدوار شوند. آبي‌پوشان پس از این برد، اکنون در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می‌برند و به گفته سرمربی اين تيم، می‌خواهند با انجام یک بازی انتحاری و تاکتیکی مقابل فولاد و شكست اين تيم، به قهرمانی در لیگ امیدوار شوند. استقلال در حال حاضر با 50 امتیاز در رده چهارم جای دارد.

سوي ديگر این نبرد حساس، شاگردان حسین فرکی‌اي قرار دارند که این روزها علاوه بر این‌که در لیگ برتر کشور بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارند، در لیگ قهرمانان آسیا هم با ارایه بازي‌های منطقی، تنها نماینده بدون شکست ایران نام گرفته‌اند. اين تيم جنوبي در حالی پا به این میدان می‌گذارد که سال 93 را، هم در لیگ برتر کشور و هم لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی آغاز کرده‌ است و اکنون با روحیه‌ای مضاعف، به دنبال سومین برد متوالي خود در سال جديد آن هم برابر آبی‌پوشان پایتخت است.

فولاد تا این جای رقابت‌های لیگ برتر کشور موفق عمل کرده و با قاطعیت و جمع‌آوری 54 امتیاز، سكان‌دار لیگ برتر کشور است. سرخ‌پوشان خوزستانی همچنين با 8 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الجیش قطر، در جایگاه دوم جدول رده‌بندي گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

البته به گفته حسین فرکی اولویت فولادی‌ها، لیگ برتر و موفقیت در آن است و به همین دلیل در دیدار فردا با استقلال تنها چشم به سه امتیاز بازی دوخته‌اند تا با لغزش سایر مدعیان در این هفته، با خیالی آسوده پا به ایستگاه آخر لیگ بگذارند و بعد از مدت‌ها، بار ديگر جام قهرماني را به خوزستان بياورند.

نتیجه دیدار تیم‌های فولادخوزستان و استقلال‌تهران علاوه بر این‌که برای این دو تیم مهم است، برای تيم‌هاي پرسپولیس و نفت‌تهران، دو تعقيب‌كننده جدي فولاد هم اهمیت دارد. در صورت شكست پرسپوليس و نفت‌تهران برابر حريفان در اين هفته، قهرماني فولاد تنها با كسب يك تساوي برابر استقلال، مسجل خواهد شد و ديدار هفته آخر اين تيم، در تعيين قهرمان بي‌تاثير خواهد بود.

به هر حال باید به نظاره نشست و دید نتیجه این بازی حساس به سود کدام یک از دو تیم فولاد و استقلال رقم می‌خورد؛ آیا فولاد جايگاه خود را در صدر جدول استحكام مي‌بخشد یا استقلالی‌ها به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شوند؟

ديدار تیم‌های فولادخوزستان و استقلال‌تهران هم‌زمان با ساير ديدارهاي ليگ برتر، از ساعت 17:30 روز یکشنبه (17 فروردین‌ماه) به ميزباني ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
ایشالا یکشنبه تو غدیر جشن قهرمانی میگیریم...
:
:
:
آخرین اخبار