تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۶۶۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون میراث فرهنگی خوزستان خبر داد ؛
مشارکت هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه قرآنی خوزستان
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از مشارکت گسترده هنرمندان صنایع دستی در برپایی نمایشگاه قرآنی خوزستان خبر داد.

امیرعباس کاویانی اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی در چهار رشته صنایع دستی در برپایی نمایشگاه قرآن خوزستان مشارکت گسترده داشته‌اند.

وی افزود: این هنرمندان در هنرهایی همچون قلم‌زنی، محرق، معرقی و تذهیب در این نمایشگاه حضور دارند و غرفه‌هایی در اختیار این افراد قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال مردم از غرفه‌های هنرمندان صنایع دستی تاکید کرد: هنرمندان صنایع دستی خوزستان در چند روز گذشته از برپایی نمایشگاه از استقبال مردم بسیار راضی بوده‌اند و بسیاری از مصنوعات آنها به فروش رسیده است.

کاویانی با اشاره به اینکه حضور در این نمایشگاه در راستای ترویج صنایع دستی انجام شده است، گفت: می‌کوشیم تا با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی مقدمات را برای بهبود فروش صنایع دستی استان به مردم فراهم کنیم و در این زمینه از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

معاون میراث فرهنگی خوزستان خاطر نشان کرد: فراهم‌ کردن شرایط مناسب برای فروش محصولات و مصنوعات صنایع دستی می‌تواند بازار یادگیری و گسترش رشته‌های صنایع دستی را در خوزستان بهبود بخشد و در این زمینه در تلاش هستیم تا با انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد با سایر نهادها از توانمندی‌های آنها در این بخش بهره بریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار