تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۶۶۹۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گفتگوی تلفنی ابتکار با محیط‌بان مصدوم خوزستانی
معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در تماس تلفنی با هادی جلالی محیطبان مصدوم شده خوزستانی که مورد اصابت شلیک ناجوانمردانه متخلفین ومتجاوزین به طبیعت قرارگرفته است گفت و گو کرد .



در این تماس تلفنی ابتکار ضمن کسب اطلاع از وضعیت جسمانی این محیط بان ضمن تقدیر از رشادت وی در انجام وظیفه اظهار داشت: تلاش شما برای حفاظت از محیط زیست یک اقدام جوانمردانه است که برای ما مایه افتخار است وی افزود شجاعت وایستادگی شما در در برابر متخلفین شکار وصید ستودنی است واین سازمان برای بهبودی وسلامت شما از انجام هرکاری کوتاهی نخواهد نمود.
وی اعلام داشت: در صورت صلاح دید پزشکان معالج ،ایشان جهت انجام معالجات به تهران منتقل گردد .
معاون رییس جمهور در پایان ضمن قدردانی از مسئولین محلی که موضوع را با جدیت دنبال نموده اند، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری جهت دستگیری متخلفین را نیز با جدیت دنبال خواهد نمود واز همکاران خواستند دراین شبهای عزیز قدر همدیگر را دعا نموده وبرای سلامتی محیط بان جلالی نیز دعا نمایند.
لازم بذکر است در این مدت  جمعی از مسئولین شهرستان از آن جمله دادستان شهر، فرماندار، رئیس دادگستری آبادان .. باحضور در بیمارستان حضرت ایت اله طالقانی از ایشان عیادت نمودند.
هادی جلالی محیطبان خوزستانی در روز دوشنبه 23تیرماه در ساعت 8 صبح مورد اصابت 3گلوله از سوی متخلفین شکار وصید قرار گرفت بنا به اعلام پزشکی قانونی 86 ساچمه وارد بدن وی شده است .پزشکان حال عمومی وی را رضایت بخش  ارزیابی نموده اند.
:
:
:
آخرین اخبار