تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۷۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از شش ساعت ؛
آتش سوزی بزرگترین مجتمع تجاری آبادان مهار شد
کمبود برخی از وسایل و تجهیزات اطفای حریق مانند بالابر و پله برای مهار آتش در طبقات فوقانی مجتمع تجاری باعث وارد آمدن خسارت بیشتر به این مجتمع شده است
آتش سوزی کادوس چهار بزرگترین مجتمع تجاری آبادان با تلاش ماموران آتش نشانی پس از شش ساعت مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان در خصوص جزییات این آتش سوزی گفت: این مجتمع تجاری ساعت پنج و 30 دقیقه امروز صبح دچار آتش سوزی شد که با تلاش ماموران تلاشگر آتش نشانی و نیروهای امدادی ساعت 10 و 30 دقیقه مهار شد.

مجید فرهانی پور افزود: 16 خودروی اطفای حریق از سازمان آتش نشانی، پالایشگاه، پتروشیمی و اداره بندر و دریانوردی آبادان و سازمان های آتش نشانی خرمشهر و ماهشهر در عملیات مهار این آتش سوزی شرکت داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان با اشاره به وارد آمدن خسارت جدی به 150 واحد تجاری این مجتمع تجاری گفت: میزان دقیق خسارت وارد شده به این مجتمع در دست بررسی است.

وی با اشاره به آتش سوزی کامل یک باشگاه ورزشی در طبقه پنجم این مجتمع تجاری افزود: پنج نفر ساکن این مجتمع توسط امدادگران پتروشیمی و سازمان آتش نشانی با طناب و بالابر نجات یافتند.

فرهانی پور با انتقاد از نحوه ساخت این مجتمع تجاری گفت: این ساختمان فاقد ایمنی لازم بوده و مورد تایید سازمان آتش نشانی نیست.

وی با اشاره به احداث ساختمان این مجتمع تجاری از سقف و دیوار کاذب افزود: این موضوع دلیل اصلی سرایت آتش بطور گسترده در این مجتمع شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز گفت: اقدامات ویژه برای مهار آتش سوزی به محض اطلاع از وقوع آن از سوی نیروهای آتش نشانی و امدادی انجام شد.

عزیز ا.. شهبازی افزود: کمبود برخی از وسایل و تجهیزات اطفای حریق مانند بالابر و پله برای مهار آتش در طبقات فوقانی مجتمع تجاری باعث وارد آمدن خسارت بیشتر به این مجتمع شده است.

کادوس چهار بزرگترین مجتمع تجاری آبادان مقارن ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد یکشنبه دچار آتش سوزی و متحمل خسارت شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار