تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۷۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خواستار شد ؛
رفع ریشه‌ای مشکلات آب شرب خرمشهر
فرماندار خرمشهر خواستار تشکیل کمیته‌ای از ارگان‌های مربوط برای بررسی تخصصی و رسیدن به نتیجه واحد برای رفع مشکل کیفیت آب شرب این شهرستان شد.

عبدالله حسینی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: موضوع کیفیت آب شرب، کمی و زیادی مقدار کلر در آن موضوع مهمی است که باید جدی قلمداد شود.

وی خواستار تشکیل کمیته‌ای برای بررسی این مشکل شد و افزود: ارگان‌ها و دستگاه‌هایی همچون شهرداری، شبکه بهداشت، اداره آبفا، آبفار و محیط زیست کمیته‌ای تشکیل داده و به بررسی تخصصی مشکلات آب شرب بپردازند و با رسیدن به یک نتیجه واحد در رفع هرچه زودتر این معضل بکوشند.

فرماندار خرمشهر به مشکلات موجود در پایانه هجرت و راه‌آهن این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: راه‌آهن و ترمینال هجرت از وضع نامناسبی برخوردار هستند.

وی افزود: ایجاد فضای سبز، بهبود شرایط تهویه، زیباسازی ترمینال و راه‌آهن و خشکاندن ماندآب‌های اطراف راه‌آهن باید در اولویت کاری شهرداری و راه‌آهن قرار بگیرد.

وی در ادامه خواستار نشست مشترک شهرداری و راه‌آهن برای رفع مشکلات موجود شد و خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 3 هزار نفر از این محل‌ها استفاده می‌کنند و به همین دلیل نیازمند اولویت بخشیدن به ساماندهی این مشکلات هستیم.

وی بیان کرد: شهرداری باید برای رفع مشکلات، کار را به صورت کاری خدماتی نگاه کند و با سرعت و ظرف مدت سه ماه با همکاری تمام ارگان‌ها به رفع مشکل بپردازد.

حسینی به بحث جمع‌آوری پسماند و نخاله‌های ساختمانی نیز پرداخت و عنوان کرد: شهرداری در مدت اخیر اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است اما برای رفع کامل این مشکل باید با اعمال مدیریت به فرهنگ‌سازی بین مردم پرداخت.

در پایان جلسه فرماندار خرمشهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات دو ساله فرشید بهشتی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تجلیل و برای کامران سالمی رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار