تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکي: از توافق کي‌روش خوشحال شدم
سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال فولاد خوزستان که در فصل جاري سرمربيگري هيچ تيمي را قبول نکرده است، مي‌گويد که اصلا به دنبال سرمربيگري در تيم ملي ايران نبوده است.

حسين فرکي در پاسخ به اين که براساس برخي شنيده‌ها اين شائبه احساس شد که عدم قبولي سرمربيگري در تيم‌هاي ليگ برتري توسط شما در فصل جاري به دليل قبول سرمربيگري در تيم ملي بوده است، اظهار کرد: اصلا چنين چيزي نيست، اگر کسي چنين موضوعي را از خود من شنيده باشد من مي توانم اين موضوع را قبول کنم. خيلي‌ها هستند که بدون اين که با من صحبتي داشته باشند گمانه‌زني مي کنند و من اصلا اين گمانه زني‌ها را قبول ندارم.

 وي همچنين در مورد اين که شنيده شده گزينه داخلي سرمربيگري تيم ملي در صورت عدم توافق فدراسيون فوتبال با کي‌روش شما بوده‌ايد، گفت: اين موضوع از نظر فدراسيون است ولي من در اين زمينه تصميمي نداشتم و چنين موضوعي را هم قبول نمي کردم.

سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال فولاد خوزستان همچنين در مورد نهايي شدن امضاي قرارداد فدراسيون فوتبال با کي‌روش، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اين موضوع مبارک باشد و ما هم از اين قضيه خوشحال هستيم.

فرکي در ادامه با اشاره به اين‌که پيش از شروع فصل جديد ليگ برتر فوتبال از شش تيم ليگ برتري پيشنهاد داشته است، اظهار کرد: پيش از شروع فصل جديد از شش تيم ليگ برتري پيشنهاد سرمربيگري داشتم اما در حال حاضر به دليل شرايط جسمي و فيزيکي‌ام تنها اولويتم سلامتي خودم است و به هيچ يک از گمانه‌زني‌هاي انجام شده اهميتي نمي‌دهم.

وي در پاسخ به اين که در صورت ارائه پيشنهاد توسط تيم هاي ليگ برتري با شروع فصل جديد ليگ چهاردهم يا در نيم فصل اين مسابقات چه تصميمي اتخاذ خواهد کرد: گفت: فعلا تصميمي براي انعقاد قرارداد ندارم و تنها به سلامتي‌ام مي‌انديشم، پس از پايان فصل قبل مسابقات ليگ برتر نيز هر چند به طور فيزيکي درگير فوتبال نبودم اما مسائل مرتبط با فوتبال را پيگيري مي کردم.

سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال فولاد همچنين درباره وضعيت جسمي خود، توضيح داد: همگي وضعيت پايم را مي‌دانند و از اول هم اعلام کردم که پايم را عمل خواهم کرد و حدود دو ماه پيش يکي از زانوهايم را عمل کردم و هم اکنون نيز در حال فيزيوتراپي و آب درماني هستم.

وي افزود: هنوز وضعيت پايم به شرايط ايده آل نرسيده و زانويم براي بهبود تا سقف زماني چهارماه زمان نياز دارد، بعد از آن هم بايد بر روي عمل کردن يا عمل نکردن زانوي ديگرم فکر کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار