تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۷۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز:
بیش از 130 مورد چالش در رامهرمز وجود دارد
فرماندار رامهرمز گفت: بیش از 130 مورد چالش در شهرستان رامهرمز وجود دارد که همت مسئولان را می‌طلبد.

مصطفی سمالی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: چالش‌های پیش روی شهرستان رامهرمز زیاد و عقب ماندگی‌ها در سطح شهرستان بسیار چشمگیر هستند.

وی با تاکید بر اینکه رامهرمز نسبت به خیلی از شهرستان‌ها عقب‌تر است ادامه داد: بیش از 130 مورد چالش در شهرستان داریم که اگر حل نشوند روزی تبدیل به بحران خواهند شد و این زنگ خطری برای ما و مدیریت شهرستان است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: در رابطه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اطراف شهر که بخشی از زمین‌های کشاورزی را تبدیل به مسکن کرده‌اند مشکل داریم و متاسفانه هیچگونه خدماتی نمی‌توان به آنها ارائه داد.

وی همچنین عنوان کرد: حدود هفت روستای حومه شهر را به‌صورت اسمی سال‌ها پیش به شهر ملحق کرده‌اند اما سند و مدرکی در این رابطه وجود ندارد که بتوان ثابت کرد که این‌ها مراحل متصل شدن را در کار گروه‌های مختلف طی کرده باشند.

سمالی افزود: متاسفانه در اغلب نقاط شهر، فضای سبز را مسکونی اعلام کرده‌اند و برعکس نقاط مسکونی را فضای سبز کرده که این امر، مشکلات عدیده‌ای را به‌وجود آورده‌اند.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی، مقرر شده هفته‌ای یک یا دو مورد از مشکلات را در شهرستان برطرف کنیم تا به نقطه صفر برسیم و بعد از آن نقطه مدیریت شهرستان را مدیریت کنیم.

فرماندار رامهرمز ضمن انتقاد از وضعیت ضعیف بخش درمان تامین اجتماعی در رامهرمز گفت: اگر نتوانیم این چالش‌ها را حل کنیم مثل این است که به دور خود چرخیده‌ایم و هیچ مشکلی را حل نکرده‌ایم لذا مسئولانی که نتوانند در حوزه کار مدیریتی چالشی شهرستان کار کنند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار