تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۷۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری‎نیا: باتجربه‎تر بودیم می‌توانستیم سایپا را شکست دهیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر بازیکنان مان کمی باتجربه تر بودند می توانستیم سایپا را شکست دهیم.

عبدالمجید باقری نیا در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیمش با سایپا البرز اظهار کرد: این بازی برای ما به عنوان اولین دیدارمان در لیگ برتر خوب بود. فکر می کنم اگر بازیکنان مان کمی باتجربه تر بودند ما می توانستیم این بازی را ببریم. ما در نیمه اول موقعیت های بسیاری برای گلزنی داشتیم.

وی عنوان کرد: این بازی به من نشان داد که ما هنوز احتیاج به کار داریم و نقاط ضعفی به ویژه در بخش تهاجمی داریم که باید آن ها را برطرف کنیم و ان شاالله سعی می کنیم که این اتفاق هر چه زودتر بیفتد و تبدیل به تیمی شویم که ایده آل مردم باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هواداران تیمش را استثنایی خواند و گفت: ما در بازی خارج از خانه این همه هوادار داریم و هواداران ما واقعا استثنایی هستند و مطمئن باشید هر جا که بازی داشته باشیم، آن ها به ورزشگاه خواهند آمد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنانش در این بازی، بیان کرد: شرایط جسمانی بازیکنان در سه چهار هفته ابتدایی لیگ نه تنها برای تیم ما بلکه برای تمام تیم ها به این صورت است. اگر بازی های روز گذشته را هم دیده باشید در حال حاضر تیم آماده ای در مسابقات نداریم ولی مطمئن باشید از هفته سوم، چهارم کم کم این مشکل برطرف می شود و تمام تیم ها شرایط تیمی و فیزیکی بهتری پیدا می کنند.

باقری نیا گفت: عملکرد ما در برنامه تهاجمی ای که داشتیم خوب نبود. فکر می کنم در جریان بازی یک موقعیت گلزنی به دست آوردیم و سایر موقعیت های مان روی ضربه ایستگاهی بود و این موضوعی است که باید بیشتر روی آن کار کنیم و باتوجه به مهاجمان سرعتی ای که داریم باید این مشکل را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: تیم ما جوان است و سعی می کنم از تجربیاتم استفاه کنم و به آن ها انگیزه دهم و شرایط را برای پیشرفت آن ها فراهم کنم و همین باعث می شود که بازی به بازی بهتر شوند و برای کسب پیروزی بجنگند. من در کل برای بازی اول از عملکرد بازیکنانم راضی بودم و عملکردشان فوق العاده بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار