تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۸۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادینهو: فقط "عيبي يوخ" را ياد گرفتم
پریراي سپاهان هم خیلی خوب و گلزن است.فکر می کنم این بازیکن هم برای آقای گلی بجنگد.دوست دارم یکی از رقیبانم همین بازیکن باشد.
لوسیانو ادینهو باز هم برای تراکتور گل سه امتیازی به ثمر رساند تا نشان بدهد که برای فصل جدید به دنبال بازگشت به روزهای خوبش و کسب عنوان آقای گلی است.ادینهو از اینکه در تراکتور بازی می کند  خیلی خوشحال است و می خواهد جواب حمایت هواداران تراکتور را با کسب کفش طلا و عنوان آقاي گلي بدهد.او در مورد برد مقابل ملوان،گل 3 امتيازي اش و مسائل مختلف ديگر به سوالات سايت فوتبال ايران پاسخ مي دهد.

باز هم یک گل سه امتیازی برای تراکتور زدي،چه احساسي داري؟

به هر حال قرارداد بسته ام تا گل بزنم.برای فصل جدید خیلی انگیزه دارم و می خواهم برای تراکتور یک مهاجم خوب و گلزن باشم.

به نظرت می  توانی اين روند را ادامه بدهی؟

چراکه نه.مردم تبریز و هواداران تراکتور حامی ام هستند و خیلی هوایم را دارند.همین به من انگیزه می دهد.در کرمان تا این حد راحت نبودم.فکر نمی کردم که برایم هیچ شهری بهتر از کرمان شود اما تبریز برایم اینطور شد.می خواهم در اکثر بازی ها گل بزنم آن هم گل های سه امتیازی.

چقدر احتمال می دهی آقای گل شوی؟

برای فصل جدید یکی از اهدافم همین است.عزم خودم را برای آقای گل شدن جزم کرده ام.مردم تبریز و هواداران تراکتور هم همین را از من می خواهند.می خواهم برای فوتبال تبریز یک افتخار کسب کنم و کفش طلا را تقديم هواداران تراكتور كنم.

به نظرت در این میان چه کسانی رقیبان تو خواهند بود؟

پریراي سپاهان هم خیلی خوب و گلزن است.فکر می کنم این بازیکن هم برای آقای گلی بجنگد.دوست دارم یکی از رقیبانم همین بازیکن باشد.

در این سه بازی خودت را خیلی خوب و آماده نشان دادی.بدون شک استقلالی ها بابت از دست دادنت حسرت می خورند.درست است؟

اصلا به این مسایل فکر نمی کنم و کاری به گذشته ندارم.فقط به فکر تراکتورم و دوست دارم در هر بازی برایشان بهترین باشم.در حال حاضر تنها چیزی که برایم مهم است تراکتور و هوادارانش هستند.

بازی با ملوان را چطور دیدی؟

خیلی خوب بازی کردیم.می توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم.خدا را شکر در هر بازی بهتر از بازی قبل عمل می کنیم و همین مرا به آینده خیلی خوشبین کرده است.

یعنی می توان این فصل به موفقیت تراکتور امیدوار بود؟

درست است که تیم مان خیلی ستاره ندارد اما در عوض بازیکنان جوان و با انگیزه ای داریم که می توانند بهتر از خیلی از ستاره ها عمل کنند.تراکتور این فصل با همین بازیکنان جوانش شگفتی ساز می شود و برای تیم ها مدعی خط و نشان می کشد.

زندگی در تبریز چطور است؟

خیلی خوب است.با اینکه به خاطر بلد نبودن زبان آذری خیلی خوب نمی توانم با مردم تبریز ارتباط برقرار کنم اما با این حال خیلی هوایم را دارند.خیلی تلاش می کنم تا زبان آذری را یاد بگیرم ولی خیلی سخت است.دوست دارم این زبان را یاد بگیرم تا بهتر بتوانم با تبریزی ها ارتباط برقرار کنم.فقط تا کنون عیبی یخ را یاد گرفته ام.در تبرزی خیلی راحتم و از اینکه در این شهر هستم خوشحالم.
:
:
:
آخرین اخبار