تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۶۸۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجراي خريداران و كولرهاي مشكل‌دار
رييس دفتر شكايات مردمي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در 4 ماهه امسال 710 شكايت مردمي در زمينه تاسيسات برودتي شامل كولر و يخچال به سازمان رسيده كه بيشترين شكايات مربوط به كولرهاي مدل 32 هزار سامسونگ بوده است.

 ايرج شهسواري اظهاركرد:‌ اين كولرها عيب ساختاري دارند و مردم پس از خريد متوجه نقص آن مي‌شوند. ‌اين موضوع به شركت‌هاي واردكننده و مربوطه اطلاع داده شده و به مردم توصيه مي‌كنيم كه اين محصول را خريداري نكنند.

وي افزود: اگر در اين شكايات به كارشناسان ثابت شود كه كولر مشكل داشته و خريدار مقصر نبوده است، فروشنده ملزم است اقدام به تعويض كولر ‌كند.

 شهسواري در ادامه با اشاره به شكايات دريافتي مردمي، عدم عمل به تعهدات را مشكل اصلي نمايندگي‌هاي فروش در اهواز دانست و خاطرنشان‌كرد: ‌از اين تخلفات مي‌توان به عدم تحويل به‌موقع خودروها اشاره كرد كه بيشترين مشكلات عدم عمل به تعهد مربوط به نمايندگي‌هاي ايران خودرو است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار