تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۶۹۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پی انتشار گزارشی وضعیت لنج داران آبادان ؛
مشکلات لنج‌سازان آبادانی پیگیری می‌شود
فرماندار ویژه آبادان گفت: طی روزهای آینده مشکلات لنج‌سازان آبادانی را پیگیری می‌کنم و ان شالله به زودی این مشکلات رفع می‌شود.

عزیزالله شهبازی اظهار کرد: صنعت لنج‌سازی یکی از جاذبه‌های شهر آبادان و هویت تاریخی این شهر است.

وی بیان کرد: طی سال‌های گذشته مشکلاتی برای این صنعت در آبادان ایجاد شده است و متأسفانه بسیاری از افرادی که در این حرفه فعالیت می‌کنند شغل خود را از دست داده‌اند.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: اگر صنعت لنج‌سازی در شهر آبادان دوباره آغاز شود می‌توان به طور مستقیم برای 400 نفر اشتغالزایی کرد که عدد قابل توجهی است.

شهبازی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای را برای رسیدگی به مشکلات مردم دارد و با توجه به ظرفیت‌های آبادان در خصوص صنعت لنج‌سازی، به طور حتم طی روزهای آینده مشکل این صنعت به صورت تخصصی بررسی خواهد شد.

وی تأکید کرد: باید با یک برنامه‌ریزی صحیح صندوق‌های مالی و بانک‌ها، تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار سرمایه‌گذاران صنعت لنج سازی قرار دهند تا این صنعت بیش از گذشته رونق گیرد.

فرماندار ویژه آبادان ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری عالی در شهر آبادان، صنعت لنج‌سازی یکی از موضوعات مورد اهمیت است.

وی گفت: لنج سازی در زمینه‌ جذب گردشگر دارای سودآوری است و سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌های خود را در این خصوص به اداره صنعت، معدن و تجارت ارائه دهند.

اخبار مرتبط :
صنعت لنج سازی آبادان در معرض نابودی است
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار