تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۷۰۳۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول:
لوله های خطرناک علی کله باید برداشته شود
فکر نمی کنم کسی باشد که از ماجرای این لوله ها بی خبر باشد و در طول چند سال اخیر دست کم 10 نفر به دلیل وجود لوله ها در این ناحیه جان خود را از دست داده اند / این لوله ها حتی با وجود نصب حفاظ نیز از ایمنی لازم برخوردار نیستند، زیرا فشار آب به قدری زیاد است که تلاش شناگر برای آمدن به روی آب و تنفس را مختل می کند. خلاصی از این این لوله ها حتی برای قایق موتوری نیز سخت است، چه رسد به شناگر عادی
خوزنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: نصب حفاظ برای لوله های کانال علی کله به مثابه مسکن برای سردرد است و راه حل اساسی این است که لوله ها به طور کامل برداشته شود.

علی بهزادی‌پور در پاسخ به پرسش خبرنگار خوزنیوز مبنی بر نصب غیراصولی لوله ها در مجاورت کانال تفریحی علی کله گفت: فکر نمی کنم کسی باشد که از ماجرای این لوله ها بی خبر باشد و در طول چند سال اخیر دست کم 10 نفر به دلیل وجود لوله ها در این ناحیه جان خود را از دست داده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با بیان این که اقدامات ایمنی جهت گیر نکردن شناگران از پیش دیده نشده است گفت: این لوله ها از جنس سیمان است و توری یا میلگردی که برروی آن نصب می شود موقتی و گاه چندروز دوام دارد که در صورت بروز حادثه، شهرداری مجددا اقدام به نصب حفاظ می نماید.

وی ادامه داد: این لوله ها حتی با وجود نصب حفاظ نیز از ایمنی لازم برخوردار نیستند، زیرا فشار آب به قدری زیاد است که تلاش شناگر برای آمدن به روی آب و تنفس را مختل می کند. خلاصی از این این لوله ها که با قطر 20 اینچ آب را مکش می کنند حتی برای قایق موتوری نیز سخت است، چه رسد به شناگر عادی.

لوله های خطرناک علی کله باید برداشته شود

بهزادی‌پور عنوان کرد: ایجاد کانال تفریحی به منظور شنای بانوان و کودکان اقدام خوب و مثبتی است و ما نیز آن را می پسندیم اما هیچ چیز به طور مطلق خوب یا بد نیست و باید در محل این کانال به جای نصب لوله فکر دیگری اندیشیده شود.
 
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول هم چنین در رابطه با صلاحیت نداشتن ناجیان غریقی که در این محل مشغول به کارند گفت: تعیین ناجی غریق در کانال تفریحی ساحل علی کله و یا آموزش این نیروها بر عهده شهرداری دزفول است و جمعیت هلال احمر تنها در مرحله انتقال مصدوم به بیمارستان وارد عمل می شود.

وی افزود: شهرداری می تواند در زمینه جذب ناجیان غریق از اداره ورزش و جوانان استان کمک بگیرد و این کار، کار سختی نیست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دوست مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
1
آقایون مسول اینجا حرف نزنین تو جلسه هایی که میگیرین دربارش حرف بزنین
amin
|
Finland
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
1
سلام
متاسفانه مدیریت در دزفول سلیقه ای و میلیه
هرکی میاد سرکار اولین فکری که رسید به ذهنش رو اجرا میکنه از مشاور هم خبری نیست البته مشاور هست ولی اولا باید اینکاره باشن ثانیا اون مدیر به حرفش گوش بده
قضیه این لوله ها هم همینه شهردار قبلی فقط تو فکره این بود که کانال پر بشه و به بقیش فک نکرد حالا خرج روی خرج برای شهرداری بی پول دزفول
موارده دیگه ای هم هست مثل احداث و برچیدن میدان ها و دوربرگردانها که یکی میزنه بعدی برش میداره
:
:
:
آخرین اخبار