تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۰۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با بازگشایی مدارس؛
اتوبوس‌های نوسازی شده به ناوگان شهری اهواز می‌آیند
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در آستانه بازگشایی مدارس، از ورود 58 دستگاه اتوبوس نوسازی شده و تجهیز سه پایانه حمل و نقل عمومی در اهواز خبر داد.

محمد رستم‌منش اظهار کرد: از خرداد ماه امسال در مجموعه اتوبوسرانی انجام تمهیدات لازم برای سال تحصیلی جدید آغاز و بهینه‌سازی ناوگان در تعمیرگاه‌های سازمان اتوبوسرانی انجام شده است. بر این اساس، 40 دستگاه اتوبوس با صرف 4 میلیارد تومان هزینه، نوسازی شد و تا ابتدای مهر و با آغاز سال تحصیلی به تدریج وارد ناوگان حمل و نقل شهری می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین 18 دستگاه اتوبوس شرکت شهاب خودروی تهران توسط همین شرکت در حال بازسازی و تست جاده‌ای در تهران هستند و به محض آماده شدن این اتوبوس‌ها که با اعتبار 8 میلیارد تومان بازسازی شده‌اند، پیش از اول مهر وارد ناوگان خواهند شد. به این ترتیب، در مجموع اتوبوس‌های بازسازی شده توسط این شرکت برای ناوگان شهری اهواز به 67 دستگاه رسیده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز با بیان این که از شرایط ایده‌آل در حوزه حمل و نقل عمومی که حق شهروندان است، فاصله داریم؛ افزود: عزم ملی و توجه خاص دولت به حوزه حمل و نقل می‌تواند بسیاری از مشکلات را در این حوزه مرتفع کند. ما نیز در تلاشیم با نوسازی و بازسازی ناوگان، شهروندان را در استفاده بیشتر از وسایط نقلیه عمومی تشویق کنیم.

رستم‌منش اظهار کرد: از دیگر اقدامات این سازمان برای آغاز سال تحصیلی، تجهیز پایانه‌های حمل و نقل عمومی است. در این اقدام پایانه آزادگان (ابتدای خیابان 24 متری)، پایانه شهید فهمیده (بلوار ساحلی) و پایانه غدیر (چهار راه آبادان) به ایستگاه‌های مکانیزه، سایبان‌های جدید و آب ‌سردکن مجهز شده‌اند.

وی ادامه داد: برای تجهیز این سه پایانه، 200 میلیون تومان هزینه صرف شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: با توجه به این که مدارس بیشتری در منطقه امانیه متمرکز هستند، سعی شده است در سال تحصیلی جدید در جهت رفاه حال دانش‌آموزان، هم در ساعات ابتدایی شروع مدرسه و هم در زمان پایان کلاس‌ها، سرویس‌دهی ویژه‌ای در این منطقه داشته باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار