تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۰۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاربران/ دست کم در نقاطی از رودخانه که شهرداری دزفول از مردم پول می گیرد نظارت کنید
شما اظهار داشته اید که تا کنون هیچ کس در این لوله ها گیر نکرده است. چه خوب است که جهت اطلاع خود به دیدار خانواده ی تعدادی از افرادی که در این ناحیه غرق شده اند رفته تا متوجه شوید چه تعداد انسان بی گناه به دلیل وجود این لوله ها و سهل انگاری افرادی به اسم نجات غریق جان خود را از دست داده اند
«مجتبی سنبل» یکی از خوانندگان خوزنیوز مطلبی را در رابطه با مصاحبه این پایگاه خبری با فرماندار و شهردار دزفول پیرامون خطرات شنا در ساحل علی کله رودخانه دز برایمان ارسال کرده است که متن آن در زیر می آید.

طی چند روز گذشته دو خبر از قول فرماندار و شهردار دزفول انتشار دادید که مرا ترغیب به نوشتن این چند سطر کرد:

1. برخلاف صحبت فرماندار دزفول، در این منطقه تابلو نصب نبوده و چند روز بعد از این اتفاق تابلو نصب شده (مستندات موجود است هم عکس از محل حادثه و هم فردی که تابلو را نصب کرده). در ضمن حتی در صورت وجود تابلو هیچ مسولیتی از شهرداری برای انجام وظایف خود سلب نمی شود.

2. هیچ کس از شهرداری انتظار ندارد در تمام طول رودخانه نجات غریق داشته باشد چرا که اصلا این کار از نظر عقلانی صحیح نمی باشد. ولی سوال اینجاست چرا باید در منطقه ای مثل علی کله که تمام اختیار آن با شهرداری می باشد و از مردم جهت ورود به آن پول می گیرد فردی که غرق شده و کمتر از 100 متر با محلی که پایگاه نجات غریق نامیده می شود فاصله دارد باید پس از بیش از 15 دقیقه از زیر آب خارج گردد.

3. جهت اطلاع جناب فرماندار باید عرض کنم که نیروهایی که به نام نجات غریق در این محل حضور دارند به هیچ وجه تحت امر هلال احمر نمی باشند و به طور مستقیم با شهرداری قرارداد دارند که با مراجعه به شهرداری شخصا می توانند اصل این سند را مشاهده کنند.

4. در آخر قضاوت در مورد صحبت ایشان مبنی بر ادعا دانستن این واقعیت ها و بی خبر دانستن سایر افراد از این موضوع را فقط باید به بهترین داوران موجود یعنی مردم عزیز و فهیم مان واگذار کنیم.

5. و اما جناب آقای شهردار در ابتدا صحبت شما مبنی بر اعلام آمادگی شهرداری جهت همکاری با اداره ی تربیت بدنی برای تعیین نجات غریق فرار به جلو محسوب می شود چرا که شهرداری به عنوان متولی باید درخواست همکاری بدهد نه اینکه اداره ی تربیت بدنی برای این کار اقدام نماید؛ در ضمن شما ادعا دارید افرادی که در این ناحیه به کار گرفته اید همگی غواص و دارای مدرک هستند (در صورتی که واقعیت خلاف این را نشان می دهد) پس دیگر چه نیازی به هم کاری با اداره ی تربیت بدنی هست چرا که طبق ادعای شما این افراد دارای مدرک از اداره ی مذبور می باشند.

6. شما اظهار داشته اید که تا کنون هیچ کس در این لوله ها گیر نکرده است. چه خوب است که جهت اطلاع خود به دیدار خانواده ی تعدادی از افرادی که در این ناحیه غرق شده اند رفته تا متوجه شوید چه تعداد انسان بی گناه به دلیل وجود این لوله ها و سهل انگاری افرادی که شما به عنوان نجات غریق به کار گرفته اید جان خود را از دست داده اند.

7. عنوان کرده اید که برداشتن این لوله ها باعث کم عمق شدن کانال می شود حال سوال این جاست چرا به جای این لوله ها همانند پله هایی که تا کنار این لوله ها تعبیه نموده اید پله قرار نمی دهید که نه جان افراد را به خطر بیندازد و نه عمق آب کانال کم شود؟

8. و در آخر جناب آقای شهردار، شما مدعی هستید که همیشه در کنار این لوله ها شنا می کنید در محلی که خود شما برای شنا کردن ممنوع کرده اید وقتی خودتان اقدام به شنا کردن می نمایید چه انتظاری از مردم برای شنا نکردن در این منطقه دارید؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
1
از ته دلم گفتی من خودم داغدار این قضیه هستم هیچکی نیست جوابگو باشه انشالله خدا جوابشون رو میده
صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
1
سلام.تشکر میکنم از آقای مجتبی سنبل که واقعا با شجاعت حرف خودشو زده واز هیچ فردی نترسیده.ای کاش مسولین ما هم این شجاعتو داشتن که میومدن حقیقتو میگفتن و کمتر به فک رمیز و مقام و مسولیت بودن.
در واقع حرف حقیقت را در بالا گفته شده. ولی کو گوش شنوا.
مسولین ما هم بجای اینکه بیان جواب سوال و بدن دارن صورت مسله رو پاک میکنن.
دم آقا مجتبی گرم
:
:
:
آخرین اخبار