تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۰۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضائیان:
استعفای باقری‌نیا شفاهی بوده است
مسعود رضائیان در خصوص کناره‌گیری عبدالمجید باقری‌نیا از سمت سرمربیگری تیم نفت مسجد سلیمان گفت: رسما چیزی به ما اعلام نشده اما پس از بازی با نفت تهران، باقری‌نیا ناراحت بود و اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد در نفت بماند. من هم به او گفتم بهتر است کمی استراحت کند چون در عصبانیت نمی‌شود تصمیم‌گیری کرد اما او دلخور و ناراحت بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با استعفای باقری‌نیا موافقت می‌کند یا خیر گفت: بعضی وقت‌ها انسان‌ها نمی‌توانند در جایی بمانند و من هم به خودم اجازه نمی‌دهم برخلاف میل باطنی کسی را نگه دارم. باز هم تاکید می‌کنم استعفای باقری‌نیا شفاهی بوده و اگر قرار باشد در این خصوص تصمیم‌گیری شود باید هیئت مدیره اعلام نظر کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا پس از موافقت با استعفای باقری‌نیا گزینه‌ای برای سرمربی این تیم وجود دارد عنوان کرد: اگر گزینه‌ای هم باشد در ذهن ماست و فعلا بیرون نیامده است. همیشه در چنین شرایطی برخی نام‌ها مطرح می‌شود اما روال کار این است که ما لیست مربیان پیشنهادی‌مان را به هیئت مدیره اعلام می‌کنیم و هیئت مدیره در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت امروز تیم ما در مسجدسلیمان تمرین کرد و فردا تمرینات تیم تعطیل میباشد اما از روز دوشنبه تمرینات تیم با جدیت آغاز خواهد شد و آماده دیدار برابر راه آهن خواهیم شد.وی در پاسخ به این سوال که چه کسی تمرین را تمرین خواهد داد گفت امروز بازیکنان زیر نظر فرزاد حافظی تمرین کردند اما از روز دوشنبه خود آقای باقری نیا بازیکنان را تمرین خواهد داد.وی تصریح کرد:روند استعفا یک روند مشخص و قانونی میباشد و باید در هیئت مدیره در این مورد تصمیم گیری شود

رضائیان درباره وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان و قعرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: وضعیت بسیار بد است اما مطمئنم با یک برد روزهای بد ما تمام می‌شود همانطور که همه دیدند در ۳ بازی گذشته خود مستحق گرفتن حداقل ۵ امتیاز بودیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی در پایان گفت: قرار نیست بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت مسجدسلیمان جریمه مالی شوند.
:
:
:
آخرین اخبار