تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۰۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری‌از بخش کاردرمانی بیمارستان بوستان اهواز
بخش کار درمانی بیمارستان بوستان اهواز که جانبازان هشت سال دفاع مقدس خوزستان در آن نگهداری می شوند روز یکشنبه به بهره برداری رسید.

این بخش که دارای چهار کارگاه گل سازی ، عروسک سازی ، نقاشی و معرق کاری است زمینه پر کردن اوقات فراغت جانبازان بستری و تحت درمان در این بیمارستان را فراهم می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در آیین بهره برداری از این بخش بیمارستان بوستان اهواز گفت: همه تولیدات صنایع دستی که در این بخش توسط جانبازان تولید می شود به صورت یکجا خریداری و به بازار عرضه می شود.

عبدالرضا فرجیان افزود: راه اندازی بخش کاردرمانی بیمارستان بوستان که تحت مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان است زمینه کار و پرکردن اوقات سایر بیماران بستری در این بیمارستان را فراهم خواهد کرد.

بیمارستان بوستان اهواز در سال 1372 ابتدا به صورت آسایشگاه راه اندازی شد ولی پس از چند سال با اخذ مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بیمارستان ارتقا یافت.

هم اکنون در بیمارستان 125تختخوابی بوستان اهواز 60جانباز اعصاب و روان به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند و تعدادی جانباز نیز به صورت پاره وقت و ادامه درمان و تجویز دارو از این بیمارستان خدمات رایگان دریافت می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار