تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۰۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوشتر در مجلس:
کمبود معلم مشکلات را دوچندان کرده است
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از مدارس وضعیت مناسبی در حوزه‌های بهداشتی و امکانات آموزشی مشاهده نمی‌شود و این مسئله بر روحیه دانش آموزان و نیروی انسانی تأثیر گزار است.

سید محمد سادات ابراهیمی اظهار کرد: سال تحصیلی جدید یک حرکت بزرگ و مانور علمی است که جوش و خروش مردم را در پی دارد.

وی اضافه کرد: متأسفانه در برخی از مناطق ما نمی‌توانیم شاهد جوش و خروش مردم باشیم و دلیل آن کمبود‌های آموزشی در این مناطق است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شهرستان شوشتر نیاز‌ها فقط به نیروی انسانی محدود نمی‌شود و کمبود در فضای آموزشی و امکانات آموزشی از دیگر نیازهای مدارس شهرستان‌های شوشتر و گتوند است.

وی با بیان اینکه امکانات نرم افزاری و بهداشتی از نیازهای اولیه مدارس هستند، گفت: در برخی از مدارس وضعیت مناسبی مشاهده نمی‌شود و این مسئله بر روحیه دانش آموزان و نیروی انسانی تأثیر گزار است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با اشاره به اختصاص اعتبار برای تجهیز برخی از مدارس عنوان کرد: شایسته است مسئولان مشکلات مهم مدارس مانند محیط‌های بهداشتی را هرچه سریع‌تر رفع کند.

وی درباره کمبود نیروی انسانی عنوان کرد: متأسفانه این معضل در مدارس استان خوزستان به دلیل جمعیت دانش آموزی آن دیده می‌شود و علی رغم مصوبه مجلس، این استان هنوز نتوانسته نیروهای متخصص را جذب کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان داشته باشد، گفت: مجلس آمادگی تصویب مصوبه جدید برای جذب نیروهای متخصص را دارد.

وی اضافه کرد: دولت باید نیازهای خود را مستند به مجلس ارائه کند تا نیروهای متخصص و خوب جذب آموزش و پرورش شوند نه نیروهایی که کارایی مناسب را ندارند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار