تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث 2 واحد نمكزدايي در شركت نفت و گاز گچساران
مدیرعامل شركت ملي مناطق نفتخیز جنوب گفت:هم اكنون احداث 2 واحد نمكزدايي در شركت نفت و گاز گچساران با اعتباري افزون بر 1100 ميليارد ريال در دست اجرا است كه از پيشرفت فيزيكي مناسبي برخوردارند.

مهندس بورد در نشست با مدیر عامل و مدیران شركت نفت و گاز گچساران و مديريت مهندسي و ساختمان مناطق نفتخيز جنوب اظهار داشت: پروژه احداث كارخانه نمكزدايي گچساران3 با ظرفيت 110 هزار بشكه در روز و اعتباري بيش از 660 ميليارد ريال و كارخانه نمكزدايي بي بي حكيمه1 با ظرفيت 55 هزار بشكه در روز و اعتبار 512 ميليارد ريال در دست ساخت است.
وي با اشاره به پیشرفت 92 درصدي پروژه واحد نمک زدایی بی بی حکیمه 1 و پیشرفت 85 درصدي واحد نمک زدایی گچساران 3 اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌هاي مستمر روند تکمیلی این پروژه ها تسريع گردد.
مهندس بورد گفت: با راه اندازي اين كارخانه ها ظرفيت توليد شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران 20 هزار بشكه در روز افزايش مي يابد.
مهندس حمید بورد به همراه جمعي از مديران مناطق نفتخيز جنوب توسط بالگرد از تاسيسات نفتي در گچساران از جمله لخته گیر سیاهمکان، واحد نمک زدایی بی بی حکیمه 1 و واحد نمک زدایی شماره 3 گچساران بازديد به عمل آورد و در جريان پيشرفت اين پروژه ها قرار گرفت.

:
:
:
آخرین اخبار