تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۱۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان
کلنگ‌ساخت‌ مجتمع‌شهدای‌صیداویه‌آبادان‌ زده‌شد
کلنگ ساخت مجتمع چند منظوره شهدای صیداویه در بخش مرکزی آبادان، به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان به زمین زده شد.

روز گذشته ، به مناسبت پنج مهر سالروز شکست حصر آبادان، با حضور مدیرکل امور بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان، فرماندار ویژه آبادان، قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی دیگر از مسئولان محلی، ظهر امروز کلنگ ساخت مجتمع چند منظوره شهدای صیدوایه در روستای صیداویه واقع در بخش مرکزی آبادان به زمین زده شد.

پروژه مجتمع چند منظوره شهدای صیدوایه در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 متر مربع و با اعتباری معادل 4 میلیارد و 150 میلیون ریال احداث می‌شود.

ساختمان اداری دهیاری با مساحت 250 متر مربع و اعتباری 750 میلیون ریال و یک باب دارالقرآن و کتابخانه با مساحت 150 متر مربع و اعتبار 700 میلیون ریال از بخش‌های این مجتمع است.

احداث یک باب خانه بهداشت با مساحت 150 مترمربع و اعتبار 700 میلیون ریال، احداث و تجهیز یک باب بوستان کودک با مساحت یک‌هزار و 100 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و ایجاد راه‌های دسترسی و روشنایی به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع و اعتباری معادل 500 میلیون ریال به عنوان دیگر بخش‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در این مجتمع است.

مدیرکل امور بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان در این مراسم با تقدیر از برگزاری برنامه‌های در خور شأن 5 مهر در شهرستان آبادان اظهار کرد: رژه سالروز شکست حصر آبادان یکی از منسجم‌ترین برنامه‌هایی بوده که تا به امروز اجرایی شده و در این زمینه از پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان نهایت تشکر را داریم.

سیدکریم سیدنور، همچنین با خسته نباشید به عوامل و دست‌اندرکاران اجرای طرح‌های خدمت‌رسان روستایی در این منطقه ابراز امیدواری کرد تا این‌گونه اقدامات توسط مسئولان امر در سایر نقاط استان خوزستان نیز پیگیری و محقق شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آبادان
:
:
:
آخرین اخبار