تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۱۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد به دریافت کارمزد در ازاي ارائه خدمات بانكي
رييس انجمن حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان خوزستان از وضعيت دريافت كارمزد در ازاي خدمات ارايه شده از سوي خودپردازهاي بانكي انتقاد كرد.

علي رحماني‌زاده اظهاركرد: ‌دريافت كارمزد از سوي خودپردازهاي بانكي، خلاف سياست‌هاي كلان بانكداري الكترونيك است؛ اين مساله باعث مي‌شود كه مردم نسبت به حمل پول نقد ترغيب شوند، در صورتي‌كه ما بايد مردم را به سمت استفاده بيشتر از كارت‌هاي الكترونيكي بانكي تشويق كنيم.

وي افزود: بانك‌ها در جهت ارايه خدمات بانكي باكيفيت، ارزان و بهتر به مشتريان بايد با يكديگر رقابت كنند نه اين‌كه رقابت آن‌ها تنها در زمينه دريافت كارمزد خلاصه شود.

رحماني‌زاده عنوان‌كرد: در كشورهاي ديگر به دليل اين‌كه ميزان بهره بانكي پايين است، دريافت كارمزد توجيه‌پذير است اما در كشور ما با سودهاي بالاي بانكي دريافت كارمزد توجيهي ندارد.

رييس انجمن حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان خوزستان گفت: ‌اگر معتقد به بانكداري الكترونيكي هستيم و مي‌خواهيم در اين راستا گام برداريم بايد ارايه خدمات بانكي از خودپردازها بدون كارمزد باشد تا مردم تشويق به استفاده از خدمات بانكي الكترونيكي شوند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: دریافت کارمزد
:
:
:
آخرین اخبار