تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۷۱۳۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مجلس:
امتیاز دادن به آمریکا مردم را خوشحال نمی کند
رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با دادن امتیاز به آمریکا نه تنها مردم ایران خوشحال نمی شوند که این مساله آن ها را به شدت ناراحت هم می کند.

صیدعیسی دارایی روز پنج شنبه اظهار کرد: مردم ما شهدا و آزادگان بسیاری تقدیم انقلاب کرده اند؛ آزادگانی که در زمان اسارت سرسختانه از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و در عراق هم به عنوان سفیران انقلاب بودند.

نماینده مردم اندیمشک در خانه ملت افزود: مردم ما تا به امروز همه چیز را تحمل کرده اند و با دل و جان پذیرفته اند گرچه بنزین، برق، آب و مواد غذایی گران شد و بیکاری فوق العاده افزایش یافت.

دارایی با اشاره به افزایش نرخ تورم در کشور گفت: مردم ما به خاطر اسلام ایستادگی کرده اند و هرگز از خواسته به حق خود که بهره مندی از فناوری صلح آمیز هسته ای است عقب نشینی نمی کنند.

وی افزود: مردم ایران به این راضی نمی شوند که تحریم ها برداشته شود اما عزت و عظمت کشور زیر سوال برود.

این نماینده مجلس گفت: مردم ایران عزت و اقتدار اسلام، بزرگی و استقامت بر این بزرگی را می خواهند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: شما نگران مردم نباشید، استقامت کنید و بایستید؛ همان چیزی که خواسته رهبر معظم انقلاب است.

دارایی در پیوند با مطلب پیش افزود: آقای ظریف! همان گونه که مقام رهبری فرموده اند و آقای رییس جمهور هم بحث اقتدار و مصلحت نظام را مطرح می کند در این چارچوب عمل کنید و هرگز از مواضع محقانه نظام جمهوری اسلامی کوتاه نیایید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار