تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۱۴۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ستاد بزرگداشت دهه ولایت در خوزستان برگزار شد
ستاد بزرگداشت دهه ولایت با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیر کل صدا و سیمای استان و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد.

ستاد بزرگداشت دهه ولایت شامگاه جمعه 11 مهرماه با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیر کل صدا و سیمای استان، دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع)، دبیر بنیاد بین المللی غدیر، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از مدیران شهری و استانی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری در این نشست با بیان این که کسانی که در تقابل با امام علی(ع) قرار دارند برای جبهه باطل کار می کنند تصریح کرد: اگر از روز نخست عده ای کوردل این اختلاف ها را به وجود نمی آوردند، آینده اسلام امروز به گونه ای دیگر رقم می خورد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که کارهای فرهنگی باید دراز مدت و ریشه ای باشند ادامه داد: ما باید نسبت به فتنه ها و شبهات حساس بوده و با ورود صدا و سیما و دستگاه های مختلف از نفوذ فرقه های انحرافی در میان مردم جلوگیری کنیم.

برپایی بیش از 100 نمایشگاه کتاب در دهه ولایت

سید موسی بلادیان، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان با اشاره به افزایش کیفیت و کمیت برنامه های دهه ولایت در خوزستان گفت: در راستای گرامیداشت دهه ولایت در خوزستان فعالیت هایی مانند برپایی بیش از 100 نمایشگاه در شهر های استان، چاپ 100 هزار جلد دفتر برای دانش آموزان با محوریت غدیر، تهیه 300 بسته غذایی با هزینه ای بالغ بر 60 میلیون تومان برای خانواده های نیازمند و اطعام 14 هزار نفر در روز عید غدیر در اهواز اجرا خواهند شد.

وی در ادامه به صدا و سیمای خوزستان پیشنهاد داد تا به مدت 10 روز برنامه ای به مدت 15 دقیقه به منظور پاسخ گویی به شبهات و با استفاده از علمای خوزستان در نظر گرفته شود.

بلادیان در پایان سخنان خود از دستگاه های مختلف خوزستان خواست تا با همکاری خود در اجرا و برگزاری برنامه ها به افزایش سطح کیفی برنامه های دهه ولایت کمک کنند.

زنگ غدیر در مدارس خوزستان نواخته خواهد شد

محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با حضور در این جلسه از نواختن زنگ غدیر در مدارس خوزستان خبرداد و گفت: زنگ غدیر در ناحیه یک اهواز و با دعوت از دانش آموزان، معلمان و مدیران آموزش و پرورش استان نواخته خواهد شد.

وی با بیان این که هدایت دانش آموزان باید سبب کسب هویت دینی و تقویت باور های مذهبی آنان شود اظهارداشت: انتظار رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش این است که دانش آموزان را به سوی کسب هویت دینی و افزایش باوری های مذهبی آنان سوق دهیم.

تقی زاده تآکید کرد: اگر باور های مذهبی دانش آموزان به سطح کمال خود برسد در آینده دیگر شاهد مشکلات امروز جامعه خود نخواهیم بود.

محمد تیجانی سماوی، سخنران برنامه های غدیر در خوزستان

حجت الاسلام رضا کلاه کج، دبیر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان با اشاره به حضور محمد تیجانی سماوی از علمای کشور تونس در ایام دهه ولایت در استان گفت: دکتر تیجانی به دعوت دفتر مجمع جهانی اهل بیت به مدت 5 روز در استان حضور خواهند داشت و در برنامه های مختلف به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی افزود: دیدار با طلاب حوزه های علمیه، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان و سخنرانی در جمع مردم اهواز و شهرستان کارون از مهمترین برنامه های سفر 5 روزه دکتر تیجانی به خوزستان است.
:
:
:
آخرین اخبار