تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۲۶۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همراه جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه
بازدید هیئت تجاری ویتنام از شهرک صنعتی آبادان
هیئت تجاری کشور ویتنام به همراه جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه از شهرک صنعتی آبادان بازدید کرد.

هیئت تجاری کشور ویتنام پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان اتاق بازرگانی آبادان و اصحاب رسانه از شهرک صنعتی آبادان بازدید کرد.

این برنامه بازدید از شرکت «ال پا» (تولید لوله و اتصالات پلاستیکی)، کارخانه فرآورده‌های خرمایی و بخش‌های دیگر شهرک صنعتی آبادان با هدف بررسی امکانات اقتصادی و تجاری در منطقه آزاد اروند به‌منظور سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

این هیئت متشکل از 13 نفر از روسا، معاونان اتاق‌های بازرگانی شهرهای مختلف ویتنام و برخی از فعالان تجاری این کشور وارد آبادان شدند.

قائم مقام و معاون بین‌الملل اتاق بازرگانی کشور ویتنام، روسا و معاونان اتاق‌های بازرگانی شهرهای هانوی، هوشی‌مین و هایفونگ به همراه برخی از تجار فعال در زمینه صنایع غذایی، پتروشیمی و لاستیک و پلاستیک اعضای هیئت تجاری کشور ویتنام را تشکیل می‌دهند.

هیئت مذکور با هدف آشنایی با امکانات و زیرساخت‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی و گردشگری و فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، ماهشهر، ملاقات با تجار و فعالان اقتصادی منطقه خوزستان، تبادل اطلاعات در زمینه‌های اقتصادی و تجاری و ایجاد زمینه‌های مبادلات تجاری میان منطقه خوزستان (آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان) و کشور ویتنام به آبادان سفر کرده‌اند.

هیئت تجاری ویتنامی در سفر چهار روزه خود از مراکز اقتصادی و گردشگری همچون بنادر، گمرکات و شهرک‌های صنعتی شهرهای آبادان و خرمشهر، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان، مرز شلمچه، بندر چوئبده و پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر بازدید می‌کنند.

اتاق‌های بازرگانی آبادان و کشور ویتنام قرار است تا در این سفر تفاهمنامه همکاری‌های دو جانبه امضا کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار