تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۲۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز:
بحران‌های اجتماعی تامل بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد
فرماندار رامهرمز گفت: بحران‌های اجتماعی امروزه که اغلب گرفتار آن هستیم، تعمق و تامل بیشتر خانواده‌ها را در مهار این بحران‌ها می‌طلبد.

مصطفی سمالی صبح امروز در همایش و کارگاه آموزشی خانواده در این شهرستان با تاکید به برگزاری این گونه کارگاه‌ها و استفاده کاربردی از طرح مطالب آموزشی در زندگی شخصی اظهار کرد: بحران‌های اجتماعی امروزه که اغلب گرفتار آن هستیم، تعمق و تامل بیشتر خانواده‌ها را در مهار این بحران‌ها می‌طلبد.

وی ادامه داد: پیچیدگی تکنولوژی، بحران‌های اجتماعی مثل طلاق، مواد مخدر، اینترنت و آسیب‌های اجتماعی مدرن امروز، ما را بر آن می‌دارد که بسیار هوشیارانه در زندگی امروزه گام برداریم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند ما را از پیچیدگی‌های جامعه امروز بیشتر مطلع سازد و از آسیب‌ها در امان نگه دارد و اگر نتوانیم از اینگونه سمینارها و کارگاه‌های آموزشی بهره لازم را ببریم فقط وقت صرف کرده و هزینه هدر داده‌ایم.

در این همایش که از سوی اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد دو تن از کارشناسان ارشد روانشناسی و جامعه‌شناس، دیدگاه‌های خود را پیرامون تغییر رفتارهای کارکردی خانواده نسبت به آموزش، درمان، محافظت از سالمندان و استفاده از خدمات شهری از سنتی به مدرن و نهادینه کردن باورهای افراد نسبت به احترام به قوانین و مقررات حاکم بر جامعه و همچنین توصیه‌هایی برای ازدواج موفق و راز کامیابی در زندگی زناشویی بیان کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار