تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۷۳۱۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه بندر هندیجان:
تحریم‌های غیربشری غرب ضدایران باید لغو شود
امام جمعه هندیجان گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال لغو تمامی تحریم‌های غیر بشری است نه جزئی از آن‌ها و باید این تحریم‌ها لغو شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: شیخ نمر در طول زندگی خود ضد وهابیت و ظلم‌های آن‌ها قیام کرده و همیشه از شیعیان مظلوم عربستان دفاع کرده است.

وی افزود: نماز گزاران هندیجانی صدورحکم اعدام برای این شیخ شیعی و مجاهد که به ناحق و غیرعادلانه صادر شده را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان هندیجان عنوان کرد: باید یک راهپیمایی برای حمایت از شیخ نمر النمر و اعتراض به حکم اعدام صادر شده برگزار شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در مسیری که می‌روند فقط خود را فریب می‌دهند، گفت: مردم ما بیدار و آگاه هستند و فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.

حجت الاسلام شمیل‌پور با اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه هدف ما در مذاکرات تعلیق موقت تحریم‌های ایران است نه اینکه به طور کامل آن‌ها را لغو کنیم بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تعلیق تحریم‌ها نیست بلکه به دنبال برداشتن کامل و لغو همه تحریم‌ها است.

وی درباره ائلاف ضد تروریست‌های داعشی افزود: علمای مسلمان باید بیدار و آگاه باشند و همه دست به دست هم بدهیم تا این گروهک اسلام ستیز را به شرق و غرب معرفی کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار