تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۳۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های شهرداری اهواز در محرم امسال
شهردار اهواز گفت: راهی که امام حسین(ع) انتخاب کردند، ایستادن در مقابل ظلم و ستم بوده است و انقلاب اسلامی و نهضت ما نیز ادامه انقلاب و نهضت حسین(ع) است.

سیدخلف موسوی در همایش "سلام بر حسین (ع)" که امروز با موضوع فعالیت‌های شهرداری اهواز در ایام محرم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری اهواز وظیفه دارد به عنوان ذره کوچکی از این اقیانوس بیکران عاشقان حسینی(ع) ، به مردم خدمت کند و آمادگی خود را تحت عنوان "سلام بر حسین(ع)" اعلام می‌کند.

وی عنوان کرد: با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع)، یکی از اقدامات صورت گرفته، آماده‌سازی فضای عمومی شهر و سپاهپوش کردن معابر شهری است. همچنین با مشارکت شهروندان، پرچم‌های عزاداری در سطح شهر نصب شده است.

موسوی درباره مراسم شب‌های بین‌الحرمین گفت: این برنامه به مدت 10 شب در ساحل رودخانه کارون، جنب کتابخانه مرکزی اهواز و با استفاده از توانمندی‌های مذهبی و فرهنگی و همچنین دعوت از مداحان در طول ایام دهه نخست محرم برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم تعزیه در کلیه مناطق شهرداری با همکاری هیات‌های مذهبی اهواز و برگزاری مراسم سوگواری در مدارس شهر با همکاری آموزش و پرورش و حمایت از تکایا و هیات‌های مذهبی در برگزاری مراسم سوگواری از دیگر اقدامات شهرداری در ایام محرم است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار